Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2017“ rinkodaros konferencija

2017 m. rugsėjo 21 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip sėkmingai pasitelkti nuomonės lyderius prekės ženklo, produkto ar paslaugos rinkodarai?
Kokias įžymybes pasirinkti bendradarbiavimui ir viešumo didinimui?
Kas yra tikrieji nuomonės formuotojai – įtakos turėtojai internete ir socialiniuose tinkluose?

„E. virusas 2017“ – XI-oji metinė konferencija apie naujausias tendencijas rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene srityse. Šių metų pagrindinė tema – nuomonės lyderių rinkodara.

Konferencijos „E. virusas 2017“ temos:

  • Skirtingi vartotojai pagal jų įtaką kitiems
  • Nuomonės lyderiai socialiniuose tinkluose ir jų poveikis
  • Žinomi žmonės ir prekės ženklai – bendradarbiavimo sėkmės receptai
  • Nuomonės lyderių rinkodaros praktiniai atvejai
  • Nuomonės formuotojų sukeliami iššūkiai verslui
  • Prekės ženklo žiniasklaida: kaip tapti nuomonės lyderiu savo rinkoje

Pranešėjai atvyksta iš Jungtinės Karalystės, Latvijos ir Lietuvos.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

KONFERENCIJOS PROGRAMA

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir pasitikimo kava

10:00 - 10:45

Kokią įtaką vartotojai – naujovių ieškotojai turi pirkimo įpročiams Baltijos šalyse ateityje?

Ilze Kronberga

Klientų aptarnavimo vadovė, „RAIT Custom Research Baltic“ (Latvija) > > Plačiau > >

I. Kronberga rinkos tyrimų srityje dirba nuo 2001 metų. Pranešėjos pagrindinė kompetencijų sritis – vartotojų elgesio įžvalgos. Ekspertės įsitikinimu, tvari kiekvienos įmonės plėtra priklauso nuo to, kiek ji vertina vartotojus, gerbia savo klientus kaip asmenybes, supranta vartotojų gyvenimo stilių, įsitikinimus ir įpročius. Pranešėja dirba su vietos ir tarptautinėmis kompanijomis Baltijos šalyse, teikiant informaciją apie joms aktualias rinkas ir vartotojus.

  • Kodėl naujovių ieškantys vartotojai yra įtakingi?
  • Koks yra „naujovių medžiotojų“ pirkimo elgesys internete ir kituose pardavimo kanaluose?
  • Kuo skiriasi technologijų naudojimas tarp naujovių ieškotojų ir kitų vartotojų grupių?
  • Koks yra vartotojo – naujovių ieškotojo portretas Baltijos šalyse?
10:45 - 11:30

Įtaka: kaip socialiniai tinklai suformavo nuomonės lyderius internete

Stephen Davies

Skaitmeninės rinkodaros konsultantas, „Substantial“ (Jungtinė Karalystė) > > Plačiau > >

S. Davies skaitmeninės komunikacijos srityje dirba 12 metų. Per savo karjerą dirbo didžiausiose tarptautinėse ryšių su visuomene kompanijose, verslo paslaugų firmose, buvo įkūręs savo komunikacijos agentūrą. Pranešėjas sukūrė įtakos internete matavimo įrankį „Lissted“. Šiuo metu kaip konsultantas dirba su įvairiomis Jungtinės Karalystės ryšių su visuomene ir rinkodaros agentūromis.

Ekspertas į Lietuvą atvyksta nebe pirmą kartą – pranešimą apie skaitmeninę komunikaciją jau skaitė konferencijoje „E. virusas 2010“ ir buvo itin aukštai įvertintas mūsų šalies rinkodaros specialistų.

  • Kaip nuomonės lyderiai internete pakeitė žiniasklaidą ir rinkodarą?
  • Kuo skiriasi įžymybės, siauros specializacijos ekspertai ir nuomonės lyderiai – įmonės atstovai?
  • Kokią įtaką nuomonės lyderiai padarė konkretiems įvykiams, pvz. JAV prezidento rinkimams?
  • Kokias pamokas galima išmokti iš praktinių atvejų apie nuomonės lyderių poveikį?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:30

Sėkmingas prekės ženklo bendradarbiavimas su žinomais žmonėmis

Lavija Šurnaitė-Kairienė

Žurnalistė, knygų autorė > > Plačiau > >

L. Šurnaitė-Kairienė yra daugiau kaip 10 metų žinoma žurnalistė, televizijos ir radijo laidų vedėja, knygų autorė. Buvo tokių prekės ženklų kaip „Rasa“, „Dormeo“ reklaminis veidas, turėjo reklamos projektų su „Electrolux“, „Gera dovana“, „Nutriless“.

Pokalbis apie kompanijų bendradarbiavimą su žinomais žmonėmis „iš pirmų lūpų“.

  • Kaip pasirinkti įžymybę reklamos veidu savo prekės ženklui?
  • Kaip sėkmingai bendradarbiauti su žinomais žmonėmis?
  • Kokie reklamos projektai sudomina nuomonės lyderius?
  • Kokias klaidas įmonės daro siūlydamos bendradarbiauti įžymybėms?
12:30 - 13:00

„General Financing“ + Benediktas Vanagas = partnerystė, kuri veikia

Diana Gedeikytė-Jakutienė

Rinkodaros departamento direktorė, „General Financing“ > > Plačiau > >

D. Gedeikytė-Jakutienė rinkodaros ir komunikacijos srityje dirba 15 metų. Karjerą pradėjusi kaip žurnalistė, vėliau ne vienerius metus patirtį kaupė viešųjų ryšių agentūrose, o perėjusi į kliento pusę pradėjo dirbti finansų sektoriuje. Septynerius metus dirba vienoje iš vartojimo kredito rinkos lyderių – bendrovėje „General Financing“ ir vadovauja jos Rinkodaros departamentui.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie finansų paslaugų įmonės ir žinomo lenktynininko bendradarbiavimą.

Tai nėra standartinis nuomonės lyderio panaudojimas įmonės rinkodaroje, kai tam kartui nuperkamas žinomas veidas, panaudojamas siekiant tam tikrų tikslų ir pamirštamas. Tai istorija apie ilgalaikę partnerystę, prasidėjusią daugiau nei prieš šešerius metus, kai abi pusės buvo mažiau žinomos, mažiau lyderės, ir bendrai dirbdamos augo bei tobulėjo virsdamos tuo, kaip matomos dabar – savo srities profesionalais.

13:00 - 13:30

Kas iš tiesų formuoja nuomonę internete? Bendrovės „Kauno grūdai“ patirtis

Reda Radykė

Ryšių su visuomene specialistė, „Kauno grūdai“ > > Plačiau > >

R. Radykė komunikacijos srityje dirba penkerius metus, šiuo metu yra vienos didžiausių maisto pramonės įmonių „Kauno grūdai“ ryšių su visuomene specialistė. Pranešėjos kompetencijos sritys – tekstų rašymas, pardavimo skatinimo akcijų ir jų viešinimo įgyvendinimas, komunikacijos strategijų rengimas, kūrybinių idėjų generavimas ir jų įgyvendinimas.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie maisto gamybos ir žemės ūkio produktų perdirbimo įmonės bei nuomonės lyderių internete bendradarbiavimą.

 

  • Žymūs žmonės ir populiarūs žmonės.
  • Bendradarbiavimo su nuomonės lyderiais patirtis: pirmosios klaidos ir galimybės jų išvengti.
  • Bendravimo su nuomonės formuotojais internete galimos grėsmės ir laukiama nauda.
  • Papildoma vertė, kurią sukuria nuomonės lyderiai be produkto reklamos.

13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Tas sunkus „influencerio“ gyvenimas

Valdas Lopeta

Komunikacijos specialistas > > Plačiau > >

V. Lopeta – pranešėjas, sukaupęs keliolikos metų įmonių vidinės, išorinės ir socialinės komunikacijos patirtį, taip pat žinomas kaip žurnalistas ir tekstų autorius bei aktyvus socialinių tinklų turinio kūrėjas. Šiuo metu dirba DNB banko komunikacijos vadovu.

Pranešimas apie socialinių tinklų nuomonės formuotojų iššūkius, į kuriuos turėtų atsižvelgti verslas.

  • Keli pasauliniai pavyzdžiai dėl asmeninės „influencerių“ atsakomybės.
  • Keli lietuviški pavyzdžiai dėl (ne)pavykusių „influencerių“ projektų.
  • Keli patarimai, į kuriuos turėtų atsižvelgti nuomonės formuotojus siekiantys pasitelkti prekių ženklai.
15:10 - 16:00

Prekės ženklo žiniasklaida: kaip įmonei tapti nuomonės lydere savo rinkoje?

Deividas Budginas

Direktorius, „Komunikacijos amatininkai“ > > Plačiau > >

D. Budginas yra komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas. Specializuojasi turinio ir inbound marketingo strategijose, jų plėtroje Lietuvoje. Dirbo Lietuvos vaikų ir jaunimo centro marketingo vadovu, vėliau perėjo į konsultacinę veiklą. Šiuo metu kartu su komanda turinio rinkodaros klausimais konsultuoja įvairias įmones ir organizacijas.

Žiniasklaidoje mažėjant specializuotų temų, giluminės informacijos ir koncentruojantis į paspaudimus, vartotojai ieško informacijos šaltinių alternatyvos – tinklaraščių, specializuotų portalų, apžvalgininkų. Verslui tai puiki proga save transformuoti į prekės ženklo žiniasklaidos kanalą, kuris tampa nuomonės lyderiu savo rinkos vartotojams.

  • Žiniasklaidos autoriteto menkimas – galimybė verslui.
  • Savas kanalas prieš pirktą kanalą.
  • Žingsniai, padėsiantys tapti nuomonės lyderiu savo rinkoje.
  • Kaip išnaudoti ir neprarasti nuomonės lyderio vardo.

Partneriai




Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!