Kaip įvairius turimus duomenis panaudoti rinkodaros efektyvumo didinimui?
Kokius duomenis ir jų galimybes suteikia „Google“ bei socialiniai tinklai?
Kaip užtikrinti, kad duomenimis pagrįsta rinkodara atitiktų teisinius – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimus?
„E. virusas 2019“ – 13-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – išmani, duomenimis pagrįsta rinkodara.
Konferencijos „E. virusas 2019“ temos:
- Kokius duomenis panaudoti kuriant rinkodaros turinį?
- Kaip išnaudoti „Google“ turimą informaciją tobulinant rinkodaros veiksmus?
- Kaip efektyviai planuoti ir įgyvendinti duomenimis pagrįstą rinkodarą?
- Kodėl „Facebook“ reklama gali pagerinti tiek kasdienę komunikaciją, tiek tinklalapį?
- Kaip analitika grįstą rinkodarą ir rinkodaros veiksmų automatizavimą taiko Lietuvos įmonės?
- Kaip „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaroje leisti skaičiams diktuoti sprendimus?
- Kokia komunikacija yra efektyvi, o ją palaikantys įrankiai vertingi prekės ženklams?
Pranešėjai – ekspertai iš Jungtinės Karalystės ir Lietuvos.
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
Partneriai
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!