Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2020“ rinkodaros konferencija

2020 m. rugsėjo 17 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip rinkodaros ir komunikacijos sritis turi keistis po pasaulinės pandemijos?
Kokias galimybes suteikia technologijos skaitmeninėje komunikacijoje?
Kaip plėsti veiklą ir auginti verslo rezultatus pasikeitusiomis sąlygomis?

„E. virusas 2020“ – 14-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – naujosios rinkodaros technologijos ir aplinkybės.

Konferencijos „E. virusas 2020“ temos:

  • Kokias rinkodaros komunikacijos pamokas reikia išmokti po pandemijos?
  • Kaip sėkmingai plėtoti prekės ženklą internete?
  • Kas lietuvius motyvuoja pirkti internetu – ar juos vis dar vilioja nuolaidų akcijos?
  • Kaip reklamos automatizavimą išnaudoti skaitmeninėje komunikacijoje?
  • Kokie yra nemokami „Google“ įrankiai veiklos plėtrai internete?
  • Kaip naujausias socialinių tinklų tendencijas taikyti kasdienėje komunikacijoje?
  • Kaip automatizavimą rinkodaroje praktiškai taiko Lietuvos įmonės?
  • Kaip skaitmeninę erdvę panaudoti eksperimentams, kur gimtų naujos produktų versijos?

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir pasitikimo kava

10:00 - 10:40

O ką tu veikei per pandemiją? Viruso pamokos ir reputacijos kreditai

Raminta Rimkienė

Direktorė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ > > Plačiau > >

R. Rimkienė yra vienos didžiausių komunikacijos agentūrų „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ direktorė ir partnerė, turinti 18 metų patirtį komunikacijos srityje. Ji yra prekės ženklo, rinkodaros, ryšių su visuomene komunikacijos disciplinų ekspertė ir praktikė. Pranešėja taip pat yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė.

  • Kaip organizacijos elgėsi bei komunikavo per pandemiją ir po jos?
  • Kaip kito požiūris į pasikeitusią realybę?
  • Kokius rinkodaros ir komunikacijos iššūkius reikėjo spręsti?
  • Ko galima pasimokyti iš sėkmių bei nesėkmių atvejų Lietuvoje ir pasaulyje?
  • Kokias rekomendacijas prisiminti ateičiai?
10:40 - 11:10

Ar dar reikalingas prekės ženklas internete?

Marius Ratkevičius

Strategas, „Hungry Scout“ > > Plačiau > >

M. Ratkevičius rinkodaros srityje dirba 14 metų ir nuolat ieško, kaip sudėtingus dalykus papasakoti paprastai. Šiuo metu pranešėjas yra rinkodaros strategijų konsultacijų kompanijos „Hungry Scout“ partneris ir strategas.

Į rezultatus orientuotos rinkodaros galimybės vis labiau tobulėja. Kaip spręsti su jomis susijusius iššūkius ir klausimus?

  • Pardavimų skatinimas ar prekės ženklo kūrimas – kas svarbiau?
  • Ar galima tikėtis pardavimų efekto iš įvaizdžio?
  • Kokią pridėtinę vertę kuria prekės ženklo plėtojimas?
  • Ar kūryba įvertinama skaičiais?
  • Ar verta investuoti į ilgalaikį prekės ženklą?
11:10 - 11:40

Lietuvių pirkimas internete: pokyčiai per vienerius metus ir per vieną pandemijos mėnesį

Gryta Balserytė

Verslo plėtros vadovė, „Gemius“ > > Plačiau > >

G. Balserytė turi 15 metų patirties dirbant su televizija, radiju, lauko reklama, spauda ir interneto matavimu. Pranešėja pastaruosius 9 metus dirba interneto tyrimų kompanijoje „Gemius“, šiuo metu yra šios bendrovės verslo plėtros direktorė ir Šiaurės Europos regiono vadovė.

Pranešimas remiantis atlikto el. komercijos Lietuvoje tyrimo rezultatais.

  • Kas motyvuoja pirkti internetu skirtingas amžiaus grupes arba ar vis dar lietuvius galima suvilioti akcijomis?
  • Kokios yra žinomiausios Lietuvos el. komercijos parduotuvės?
  • Koks yra nuomonės formuotojų („influencerių“) vaidmuo kuriant žmonių asociacijas su skirtingomis produktų grupėmis?
  • Kaip koronavirusas keičia pirkimo įpročius – kas pasikeitė per vieną karantino mėnesį?
11:40 - 12:10

Kavos pertrauka

12:10 - 12:50

Mašininis mokymasis ir reklamos automatizacija skaitmeninėje komunikacijoje – kaip tai išnaudoti Jūsų verslo rezultatų naudai?

Vainius Bražėnas

Skaitmeninės komunikacijos strategas, „Open Agency“ > > Plačiau > >

V. Bražėnas yra skaitmeninės reklamos ir rinkodaros profesionalas, paskutinius 7 metus dirbantis su skaitmeninės komunikacijos sprendimais. Didžiąją karjeros dalį praleidęs reklamos planavimo agentūrose šiuo metu yra atsakingas už skaitmeninės komunikacijos strategijas agentūroje „Open Agency“. Padėdamas klientams kurti efektyvius skaitmeninės komunikacijos sprendimus daug dėmesio skiria tiek online, tiek offline vartotojų elgsenai, naujausių rinkodaros technologijų pritaikymui, visapusei analitikai bei realiam verslo rezultatui.

Mašininis mokymasis, reklamos automatizacija nėra tik madingi rinkodaros industrijos žodžiai. 2020 metais tai yra skaitmeninės komunikacijos realybė, kurios negalima ignoruoti. Dabar yra geriausias laikas kalbėti, kaip efektyviai išnaudoti automatizaciją, auginant pardavimus internete:

  • Ką pakeitė reklamos industrijoje atsiradusi automatizacija ir mašininis mokymasis?
  • Kokią naudą reklamos automatizacija kuria verslui?
  • Kaip automatizacija ir mašininis mokymasis veikia praktiškai valdant reklamą internete?
  • Ką reikia žinoti ir kokių klaidų vengti, kad reklamos automatizacija neštų naudą Jūsų verslui?
12:50 - 13:30

Kaip su „Google“ įrankiais vykdyti verslo plėtrą internetu?

Aurimas Paulius Girčys

Direktorius, APG MEDIA > > Plačiau > >

A. P. Girčys yra skaitmeninės rinkodaros agentūros APG MEDIA įkūrėjas ir vadovas. Kartu su komanda padeda verslams augti ir plėstis Lietuvoje, Jungtinėje Karalystėje, kitose Europos šalyse. Pranešėjas yra sertifikuotas „Google Ads“ lektorius, skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų augimo entuziastas.

Kartais klaidingai manoma, kad „Google“ resursai verslui apsiriboja tik „Google Ads“ ir „Analytics“ platformomis. Vis tik be šių kasdienių įrankių „Google“ turi visą arsenalą nemokamų sprendimų, kuriais verslai gali pasinaudoti, planuodami žinomumo ar pardavimų skatinimo kampanijas.

  • Kas yra „Think with Google“ sėkmės istorijos ir kaip jas išnaudoti?
  • Kaip pasinaudoti „Grow My Store“ įžvalgomis apie savo svetainę ir jos galimą tobulinimą?
  • Kaip išnaudoti „Google Trends“ ir „Shopping Insights“ konkurencinės aplinkos analizei?
  • Kokie yra kiti „Google“ įrankiai, padedantys didinti verslo rezultatus ir plėsti veiklą internetu?
13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Naujausių socialinių tinklų tendencijų taikymas kasdienėje įmonės komunikacijoje

Darius Gerulis

Verslo plėtros vadovas, „Caption“ > > Plačiau > >

D. Gerulis yra socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ verslo plėtros vadovas. Didžiąją dalį karjeros koncentravęsis į pardavimų meną (nuo muzikos instrumentų iki mobiliųjų technologijų), šiuo metu gilinasi į skirtingų prekių ženklų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų reklamos įgyvendinimui.

  • Kokios tendencijos vyrauja socialiniuose tinkluose bendrai?
  • Kokios yra kūrybinės socialinių tinklų tendencijos?
  • Kokios yra reklamos ir procesinės tendencijos?
  • Kokias klaidas organizacijos kartoja savo komunikacijoje socialiniuose tinkluose?
15:10 - 15:40

Automatizavimas – naudingas įrankis ar startuolio vienaragio kultūros dalis?

Andrius Pacevičius

Vadovas Lietuvos regionui, „Bolt“ > > Plačiau > >

A. Pacevičius nuo 2017 metų vadovauja startuolio „Bolt“ padaliniui Lietuvoje, kuris per 6 veiklos metus šalyje praplėtė paslaugų krepšelį nuo pavėžėjimo iki el. paspirtukų nuomos, maisto pristatymo paslaugos bei produktų verslui. Prieš tai Lietuvos futbolo federacijoje bene 10 metų dirbo projektų valdymo srityje bei ėjo marketingo vadovo pareigas. Pagrindinės interesų sritys – verslo strategija ir plėtra, rinkodara.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie automatizavimo technologijų taikymą rinkodaroje.

Kompanija „Bolt“ garsėja veiklos efektyvumu savo rinkoje ir nuolat pritraukia naujas investicijas. Automatizavimas buvo nepaprastai svarbus palaikant kuklią kultūrą, kuri padėjo Baltijos šalių startuoliui išaugti į pasaulinės reikšmės vienaragį.

  • Kaip taikant automatikos sprendimus sukurti efektyvią organizaciją?
  • Kaip veiksmingai naudoti automatikos rinkodaros įrankius, kurie padeda sutaupyti laiko ir pinigų, pagerinti konversijų rodiklius?
  • Kada visiškai atsisveikinsime su ad-hoc sprendimais?
15:40 - 16:10

Nedaryk reklamos. Daryk produktą!

Mantas Velykis

Kūrybos ir strategijos vadovas, CLINIC 212 > > Plačiau > >

M. Velykis reklamos srityje yra sukaupęs daugiau kaip 10 metų patirties. Pastaruosius 7 metus dirba kūrybos direktoriumi, šiuo metu vadovauja CLINIC 212 agentūrų grupės kūrybos komandoms.

  • Kaip trukdanti reklama virsta tokia, be kurios neįmanoma gyventi?
  • Kaip skaitmeninę erdvę paversti vieta eksperimentams, kur gimtų naujos produktų versijos ar tęsiniai?
  • Kodėl net ir efektyvumu paremtoje medijoje reikia išlikti kūrybiškiems?
16:10 - 16:30

Diskusijos prie kavos


Programa gali būti koreguojama

registruotis į konferenciją

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!