Žinios ir kontaktai
En

Pirkimų vadovų konferencija 2016

2016 m. kovo 17 d. „Margis“, Trakų r.

Pirkimų valdymo efektyvumas daro itin didelę įtaką įmonės veiklos rezultatams ir pelningumui. Žaliavų ir kitų verslui reikalingų prekių ar paslaugų įsigijimą pirkimų vadovai gali ištobulinti, nes tai dažniausiai pasikartojantys, reguliarūs pirkimai. Kaip efektyviai vykdyti nestandartinius, sudėtingų gaminių ar paslaugų, pvz. informacinių sistemų, pirkimus? Pirkimo specialistai ir vadovai turi žinoti, kaip sėkmingai nupirkti tiek nuolat reikalingas prekes, tiek strategines, kartą per keletą metų įsigijamas paslaugas.

Kaip pirkimus valdo Lietuvos įmonės? Kaip efektyviai įgyvendinti sudėtingų, retai pasikartojančių pirkimų projektus? Kokia yra pirkimų centralizavimo tarptautinė praktika?

„Pirkimų vadovų konferencija 2016“ – V-asis metinis profesinis renginys apie pirkimų vadovams aktualiausius klausimus. Konferencijos pagrindinė tema – pirkimų valdymo efektyvumas.

Konferencijos temos: 

  • Lietuvos įmonių pirkimų valdymo praktika ir klaidos;
  • Informacinių sistemų įsigijimo ypatumai;
  • Nestandartiniai pirkimai ir pasiruošimas jiems;
  • Lietuvos įmonių pirkimų valdymo efektyvumo praktiniai pavyzdžiai;
  • Pirkimų valdymo ir centralizavimo tarptautiniai atvejai.

Konferencija skirta už pirkimus atsakingiems specialistams – pirkimų vadovams, finansininkams, tiekimo vadovams, komercijos vadybininkams.

KONFERENCIJOS PROGRAMA

Partneriai

 

Renginio radijas

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!