Žinios ir kontaktai
En

Pojūčių rinkodara 2018

2018 m. gegužės 10 d. Vilnius, „Urbihop“

Seminaras apie vaizdo, garso, kvapo svarbą rinkodaroje

Kokią įtaką spalvos, formos ir apskritai vaizdas turi rinkodaroje?
Kaip garsi arba tyli, greita arba lėta muzika veikia vartotojo elgesį?
Kokį poveikį klientams daro kvapas parduotuvėje, paslaugų vietoje arba kompanijos biure?

„Pojūčių rinkodara 2018“ – seminaras apie jutiminių potyrių – vaizdo, garso, kvapo įtaką vartotojams ir svarbą rinkodaroje.

Seminaro temos:

  • Vaizdo ir spalvų, formų svarba rinkodaroje;
  • Garsų, muzikos vaidmuo rinkodaroje;
  • Kvapo įtaka žmonėms ir jų elgesiui;
  • Pojūčių integracija prekyboje;
  • Sensoriniai tyrimai ir jų panaudojimas rinkodarai;
  • Emocijos komunikacijoje.

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!