Žinios ir kontaktai
En

Klientų lojalumas per sudominimą

Sugebėjimas sudominti savo klientus yra esminis įmonėms siekiant skatinti vartotojų lojalumą, tvirtina Airijoje veikiančios nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „BMR Brand Keys" direktorius Barry Jones.

Norint sukurti iš tiesų tvirtą ir konkurencingą prekių ženklą, reikia atsakyti į esminį klausimą - kaip šis prekių ženklas patraukia klientų ir vartotojų dėmesį, teigia B. Jones. Pasak specialisto, geriausiai pasaulyje tai daro kompanija „Apple". Žinant atsakymą į šį klausimą ir tinkamai jį panaudojus, prekių ženklas taps sėkmingas.

Atskirose srityse reikia gerai suvokti, kas skatina vartotojų susidomėjimą jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Dar visai neseniai rinkodaros specialistai suprato, kad emociniai veiksniai yra stipresni nei racionalūs. Norint tiksliai nustatyti vartotojų elgesį, reikia įvertinti abu šiuos veiksnius.

Anot B. Jones, jeigu klientams užduosite tik tiesioginius klausimus, jie jums pateiks tiesioginius atsakymus. Tačiau bene didžiausia problema yra ta, kad vartotojai praktiškai niekada nesielgia taip, kaip sako.

Kaip įmonės turėtų skatinti savo klientų lojalumą ir kodėl svarbu turėti lojalių klientų? Jei naudosite tinkamą klientų sudominimo strategiją, klientų lojalumas ateis savaime. Be abejo, visi nori turėti lojalių klientų, tačiau pirmiausia reikia juos pritraukti ir sudominti.

Visas interviu su B. Jones skelbiamas Ekonomika.lt savaitraštyje.