Žinios ir kontaktai
En

Pagrindinės rinkodaros tendencijos 2020 metais

Technologijos nuolat keičia visas gyvenimo sritis, rinkodara ir komunikacija yra šių pokyčių priešakyje. Kokias rinkodaros tendencijas ekspertai prognozuoja 2020-aisiais?

Prekybą įgalinantys įrašai socialiniuose tinkluose
Socialiniai tinklai jau seniai tapo neatskiriama skaitmeninės rinkodaros dalimi. Be to, vis daugiau socialinių tinklų vartotojų juos naudoja apsipirkimui. Tai milžiniška galimybė prekybininkams ir el. prekybai. Štai tokie socialiniai tinklai kaip „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“ suteikia galimybę skelbti įrašus, per kuriuos vartotojai gali tiesiogiai įsigyti norimą prekę. Tokiu būdu prekės ženklai gali greičiau ir paprasčiau pasiekti potencialius pirkėjus, o vartotojai – lengviau apsipirkti. Numatoma, kad 2020 metais prekybiniai įrašai socialiniuose tinkluose taps norma.

Virtualioji ir papildytoji realybės
Pastaraisiais metais tiek virtualiosios, tiek papildytosios realybės technologijos itin išpopuliarėjo ir tapo plačiai naudojamos rinkodaroje. Numatoma, kad 2020 metais papildytoji realybė pagal taikymo populiarumą pralenks virtualiąją.

Interaktyvus turinys
Šiandien vartotojai internete ieško naujų patirčių ir daugeliu atvejų tikisi didesnio interaktyvumo. Daugumą traukia vizualus ir interaktyvus turinys, nes jis išsiskiria. Be to, toks turinys padeda ilgiau išlaikyti lankytoją tinklalapyje. Interaktyvus turinys yra labiau įtraukiantis, todėl žmonės juo labiau dalijasi, o tai prisideda prie prekės ženklo žinomumo didinimo.

Personalizavimas
Jau seniai pastebėta, kad tradicinės reklamos priemonės tampa vis mažiau efektyvios, žmonės išmoko ignoruoti ir nebepastebėti bendro pobūdžio, masinės, t.y. „į visus“ nutaikytos reklamos. Apklausos rodo, kad 90% vartotojų personalizuotos žinutės yra patrauklios. Be to, net 80% respondentų teigė, kad būtų labiau linkę pirkti iš tos įmonės, kuri jiems suteikia personalizuotą patirtį. Viena iš sričių, kur gana paprasta pritaikyti personalizavimą – el. pašto rinkodara.

Išmanus „Google Ads“ reklamos pirkimas
Skaitmeninėje rinkodaroje vis dažniau naudojami automatizavimo sprendimai. Numatoma, kad „Google Ads“ reklamos pirkimo procese bus nuolat naudojami automatizavimo ir išmanaus kainų aukciono funkcionalumai. „Google Ads“ naudoja mašinų mokymąsi reklamos kainos pasiūlymų optimizavimui. O tai reklamos pirkėjams turėtų suteikti didesnį investicijos atsipirkimą (t.y. generuoti daugiau pardavimų – „konversijų“).

Turinio rinkodara
Jau daug metų naudojama frazė, kad turinys yra karalius, bus aktuali ir 2020 metais. Kokybiškas turinys leidžia atskleisti ekspertiškumą ir bendraujant su klientais įtvirtinti save kaip tam tikros srities autoritetą. Be to, turinį internete „pagauna“ paieškos sistemos ir pateikia jį atitinkamą paiešką atliekantiems žmonėms. Taigi nuolat ir kokybiškai kurti turinį yra tiesiog būtina.

Vaizdo turinys
Video turinys jau kuris laikas yra svarbus rinkodaros įrankis ir tokiu išliks dar ne vienerius metus. Svarbi tendencija – gyvos transliacijos socialiniuose tinkluose. Teigiama, kad gyvas transliacijas žmonės žiūri tris kartus ilgiau nei vaizdo įrašus. Štai „Facebook“ tinkle rodomų transliacijų žiūrėjimo dienos trukmė išaugo keturis kartus per vienerius metus. Be to, vartotojai į gyvas transliacijas reaguoja šešis kartus dažniau nei į įrašytą vaizdo turinį.

Plačiau apie 2020 metų rinkodaros tendencijas skaitykite šiame straipsnyje anglų k.