Žinios ir kontaktai
En

Rinkodaros tendencijos 2016 metais

Skaitmeninė rinkodara užima vis svarbesnę vietą verslo komunikacijoje, jai prognozuojamas augimas 2016-aisiais. Užsienio ekspertai rekomenduoja atsižvelgti į šiais metais vyrausiančias rinkodaros tendencijas. 

1. Daugiau vaizdo reklamų.
Nors reklaminiai vaizdo klipai nebe naujiena, jie itin dominuos 2016 metais. Socialiniame tinkle Facebook jau galima talpinti vaizdo reklamas, o Google paieškoje galima rasti ir video turinio. Tai itin didelis žingsnis internetinei vaizdo reklamai: vartotojai ją žiūri, o reklamdaviai atranda jos efektyvumą.

2. Mobiliųjų programėlių proveržis.
Vis daugiau kompanijų savo klientams siūlo įsidiegti mobiliąsias programėles. Jos ne tik geriau atitinka individualius vartotojo poreikius, bet ir yra patogesnės naudotis. Nors programėlės visiškai ir nepakeis įmonių interneto svetainių mobiliosios versijos, tačiau 2016-ieji bus lūžio metai ir kompanijos vis aktyviau kurs mobiliąsias programėles.

3. Mobiliųjų įrenginių dominavimas.
2016-aisiais vartotojai jau daugiau naudosis mobiliaisiais įrenginiais nei kompiuteriu. Teigiama, kad Google numato, jog žmonės informacijos ieškos naudodamiesi daugiausiai išmaniaisiais įrenginiais. Nors naudojimasis kompiuteriu informacijos paieškai neišnyks, vis tik dominuos mobilieji įrenginiai.

4. Naujos optimizavimo strategijos.
Anksčiau skaitmeninės rinkodaros strategijos pagrindas buvo informacijos paieškos optimizavimas (SEO) ir reklama skydeliais (baneriais). Dabar vis daugiau įmonių turėtų užtikrinti, kad jų verslo informaciją vartotojai rastų ne vien tik internete, bet ir naudodamiesi virtualiaisiais asistentais, pavyzdžiui, Siri ar Cortana.

5. Virtualiosios realybės iškilimas.
Prognozuojama, kad per ateinančius porą metų rinkai bus pristatyti dešimtys virtualiosios realybės prietaisų, tokių kaip Oculus Rift. Jie ilgainiui taps nauja skaitmeninės reklamos forma, apjungiančia populiarias socialinių tinklų platformas, vaizdo kanalus ir net tiesioginį žinučių siuntimą.

6. Nešiojamųjų technologijų populiarėjimas.
Nešiojamieji prietaisai, pvz. išmanusis Apple laikrodis, ir toliau populiarės 2016 metais. Numatoma, kad iki 2019-ųjų išmaniųjų nešiojamųjų įrenginių naudojimas augs po 35 proc. kasmet, o tai turės didelį poveikį rinkodaros strategijoms. Pavyzdžiui, dėl mažo tokių prietaisų ekrano internete ir mobiliosiose programėlėse nurodoma informacija turės būti glaustesnė, pateikta kaip sąrašas, o ne „straipsnis“. Be to, rinkodaros specialistams reikės kurti tokį turinį, kuris yra lengvai pasiekiamas balso komandomis.

7. Investicijų reklamai didinimas.
Per pastaruosius kelerius metus interneto rinkodaros srityje konkurencija augo, ši tendencija tęsis ir 2016 metais. Prognozuojama, kad kompanijos skirs dar daugiau lėšų skaitmeninei rinkodarai.

Plačiau apie šias rinkodaros tendencijas galima pasiskaityti šiame straipsnyje anglų kalba.