Žinios ir kontaktai
En

Vartotojų įsitraukimo rinkodaros principai

Įsitraukimo terminas tapo populiarus įvairiose srityse – rinkodaroje, personalo valdyme, klientų aptarnavime. Vartotojų įsitraukimo rinkodara šiuo metu itin aktualus klausimas įmonėms visame pasaulyje.

Vartotojai niekad neturėjo tiek daug galios kaip dabar: galėdami visiškai paprastai gauti daug įvairios informacijos, potencialūs pirkėjai susidaro nuomonę ir pasidaro išvadas gerokai anksčiau, nei ima tiesiogiai kontaktuoti su konkrečia įmone (prekės ženklu). Jiems įtaką skaitmeninėje erdvėje nuolat daro kiti pirkėjai – savo atsiliepimais, rekomendacijomis ir komentarais. Todėl ekspertai teigia, kad rinkodara keičiasi ir nuo tradicinių masinės reklamos priemonių bei transakcinės rinkodaros pereina prie vartotojų įsitraukimo rinkodaros.

Vartotojų įsitraukimo rinkodara – tai ryšio užmezgimas ir palaikymas su žmonėmis:

  • Kaip su individais – pereinama nuo masinės prie tikslinės, personalizuotos komunikacijos.
  • Remiantis jų elgesiu – rinkodara grindžiama ne tik vartotojų demografiniais, bet ir elgesio ypatumais.
  • Nuolat ir nenutrūkstamai – nuo periodinių kampanijų pereinama prie nuolatinių pokalbių su klientais.
  • Kur jie bebūtų – naudojama integruota, daugiakanalė įtraukianti komunikacija.
  • Nukreipiant juos į tikslą – kiekvienas kliento kontaktas su įmone, prekės ženklu turi jį nukreipti aiškia, tikslinga vartotojo kelionės kryptimi.

Skaitmeninėje eroje klientai yra didžiausias įmonės turtas, todėl labiausiai pasiseks toms bendrovėms, kurios sėkmingai įtraukia savo vartotojus kiekviename klientų gyvavimo ciklo etape.

Plačiau apie vartotojų įsitraukimo rinkodaros principus ir praktinius pavyzdžius galima pasiskaityti anglų k. šioje nemokamoje e. knygoje.

Kaip jūsų įmonė įtraukia savo klientus?