Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2023“ rinkodaros konferencija

2023 m. rugsėjo 27 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip keičiasi rinkodaros ir komunikacijos sritis?
Kokios yra naujausios skaitmeninės reklamos tendencijos?
Kokią įtaką rinkodarai daro dirbtinis intelektas?

„E. virusas 2023“ – 17-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, komunikacijos ir prekės ženklų valdymo klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodaros transformacija.

Konferencijos „E. virusas 2023“ temos:

  • Kokios yra pagrindinės reklamos internete tendencijos?
  • Kaip keičiasi rinkodaros efektyvumas ir jo vertinimas?
  • Kaip transformuoti tiesioginę komunikaciją su klientais e. kanalais?
  • Kokią įtaką dirbtinis intelektas daro paieškos sistemų rinkodarai?
  • Kaip keičiasi socialiniai tinklai dėl dirbtinio intelekto panaudojimo?
  • Kokie galimi nestandartiniai „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaros sprendimai?
  • Koks vaidmuo tenka kūrybai besikeičiančioje skaitmeninėje rinkodaroje?

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

konferencijos programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir pasitikimo kava

10:00 - 10:50

Kaip auginti verslą internete? Tendencijos ir įžvalgos

Gediminas Galkauskas

Rinkodaros vadovas, „Atlas VPN“ > > Plačiau > >

G. Galkauskas yra „Atlas VPN“, vieno greičiausiai augančių VPN pasaulyje, rinkodaros vadovas. Per daugiau nei du dešimtmečius trunkančią karjerą pranešėjas padėjo augti medijų verslams ir dirbo su žinomiausiais prekių ženklais Lietuvoje. Jis dažnai skaito pranešimus svarbiausiose konferencijose Lietuvoje, savo įžvalgomis dalijasi didžiausiuose naujienų portaluose. Pagrindinės ekspertinės temos yra verslo auginimas, rinkodara, technologijos, pardavimai ir karščiausios tendencijos.

  • Kokios yra pagrindinės reklamos internete tendencijos?
  • Kas skatina žmones pirkti internete?
  • Kaip verslui pasinaudoti skaitmeninėmis tendencijomis?
10:50 - 11:30

Rinkodaros efektyvumo evoliucija

Kasparas Januitis

Verslo plėtros vadovas, „Mediabrands Digital“ > > Plačiau > >

K. Januitis pastaruosius 7 metus su skaitmenine rinkodara dirba „BPN LT“ ir „Mediabrands Digital“ agentūrose, kur teko dirbti su įvairiais prekės ženklais: nuo automobilių iki finansinių platformų, nuo telekomunikacijų iki tradicinių e. komercijos platformų. Pranešėjas kūrė ir įgyvendino kampanijas bei strategijas tiek Baltijos šalyse, tiek užsienio rinkose (Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir kt.).

  • Kas yra rinkodaros efektyvumas ir kaip jį suvokiame?
  • Kokia yra rinkodaros efektyvumo evoliucija Baltijos šalyse?
  • Kaip keičiasi rinkodaros efektyvumas mūsų regione ir vakarų rinkose?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Nuo spamo iki meilės laiško: e. komunikacijos evoliucija

Ąžuolas Zubkonis

Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius, „Swedbank“ > > Plačiau > >

Ą. Zubkonis pardavimų srityje „Swedbanke“ dirba daugiau kaip 10 metų. Pradėjo nuo finansavimo produktų pardavimo projektų vadovo pozicijos, vėliau tapo komandos vadovu, atsakingu už banko pardavimų planavimą ir įgyvendinimą bei automatizuotų pasiūlymų teikimą klientams. Nuo 2017 m. yra Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius. Kompetencijos sritys: pardavimų planavimas ir valdymas, rinkodaros strategija, prekės ženklo plėtojimas, automatizuota rinkodara, komandos valdymas.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip „Swedbank“ transformavo savo komunikaciją nuo paprastų „šaltų“ pardaviminių laiškų į „life-cycle“ žinutes ir įdarbino daugiakanalę patirtį.

  • Kaip keičiasi tiesioginė komunikacija su klientais elektroniniais kanalais?
  • Ką pasakyti daugiau ne vien tik siūlant savo produktus?
  • Kaip neversti kliento ieškoti mygtuko „unsubscribe“?
  • Kaip užtikrinti geriausią patirtį išnaudojant naujus e. komunikacijos kanalus?
12:40 - 13:20

Dirbtinis intelektas ir paieškos sistemų rinkodaros ateitis

Kamilė Račiūtė

Skaitmeninės rinkodaros komandos vadovė, „Surfshark“ > > Plačiau > >

K. Račiūtė yra sertifikuota „Google Ads“, „Google Analytics“ ir „Facebook“ įrankių specialistė. Dalyvavo „Google Digital Champions“ programoje, kur buvo apdovanota „Smart Bidding Expert“ ženkleliu. Ketverius metus dirbo skaitmeninės reklamos agentūroje, kurioje vadovavo reklamos specialistų komandai. Šiuo metu pranešėja yra atsakinga už skaitmeninės reklamos komandą įmonėje „Surfshark“, taip pat veda mokymus apie „Google“ produktų subtilybes.

  • Kaip dirbtinis intelektas panaudojamas paieškos sistemų rinkodaroje (SEM)?
  • Kaip dirbtinis intelektas pakeis SEM rinkodarą?
  • Kaip reikėtų ruoštis pokyčiams jau dabar?
13:20 - 14:20

Pietūs

14:20 - 15:00

Žmogus, turinys ir dirbtinis intelektas. Kas juos jungia ir skiria socialinių tinklų kontekste?

Mantvydas Leknickas

Direktorius, „Whatabout agency“ > > Plačiau > >

M. Leknickas turi sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį įgyvendinant skaitmeninės komunikacijos ir kūrybinius projektus.

  • Kaip keičiasi socialiniai tinklai ir kokiomis tendencijomis verta pasinaudoti?
  • Kaip neprarasti kokybės augant turinio kūrimo kaštams?
  • Kaip keičiasi turinio gamyba pasitelkiant dirbtinį intelektą socialinių tinklų kanaluose?
  • Kaip išmintingai skirstyti biudžetą augant socialinių medijų kanalų kiekiui ir daugiakanalių kampanijų įtakai?
15:00 - 15:40

Kada B2B rinkodara išlips iš juodos suknutės?

Jorė Astrauskaitė

Strategė, „We Are Marketing“ > > Plačiau > >

J. Astrauskaitė turi daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje. Paskutinius penkerius metus padeda B2B verslams išsigryninti savo pozicionavimo ir pardavimų generavimo strategijas – geriau suprasti savo pirkėjus ir jų poreikius, taip pat parodyti aiškų kelią, kaip rinkodaros dėka pasiekti norimus verslo rezultatus. Pranešėja antrus metus iš eilės atlieka B2B rinkodaros Lietuvos įmonėse tyrimą, kuris leidžia plačiau pamatyti mūsų rinkos kontekstą ir tendencijas.

Iš pirmo žvilgsnio, „verslas-verslui“ (B2B) rinkodara yra itin atspari transformacijoms: parodos, asmeninis ryšys ir dėmesys techninėms specifikacijoms veikia taip pat patikimai kaip klasikinė juoda suknutė.

  • Kaip keičiasi Lietuvos įmonių B2B rinkodara?
  • Kada juodos suknutės nebeužtenka ir reikia galvoti apie tai, kaip labiau išsiskirti?
  • Kokie yra Lietuvos B2B rinkodaros specialistų eksperimentai ir ko reikia, kad jų būtų daugiau?
15:40 - 16:20

Ar dar yra vietos kūrybai besikeičiančioje skaitmeninėje rinkodaroje?

Ervinas Spūdys

Skaitmeninės rinkodaros vadovas, „INK agency“ > > Plačiau > >

E. Spūdys yra kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ skaitmeninės rinkodaros vadovas, turintis 10 metų patirtį komunikacijos srityje. Ekspertinės sritys: skaitmeninės rinkodaros kampanijų valdymas, įrankiai ir analitika, integruotų reklamos kampanijų valdymas.

Dirbtinio intelekto įrankiams skverbiantis į daugelį gyvenimo sričių, tikrą revoliuciją patiria ir reklamos rinka. Ką tai reiškia kūrybai šiandien? Ar rinkodaros specialistams ir kūrybininkams verta pradėti „drebinti kinkas“? Į ką derėtų atkreipti dėmesį planuojant ateities rinkodaros kampanijas?

  • Kai susitinka mašina ir intuicija: kada kūrybinius „briefus“ išstums „promptai“?
  • Ar tikrai viską galės padaryti dirbtinis intelektas?
  • Kokie yra rinkodaros kampanijų sėkmės veiksniai ir ribotumai?
16:20 - 16:30

Konferencijos pabaiga


 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!