Kokios yra neišnaudotos skaitmeninės rinkodaros galimybės?
Kaip praktiškai pritaikyti dirbtinį intelektą rinkodaroje?
Kokios yra socialinių tinklų komunikacijos tendencijos?
„E. virusas 2024“ – 18-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, komunikacijos ir prekės ženklų valdymo klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodara šiandien ir rytoj.
Konferencijos „E. virusas 2024“ temos:
- Kaip „viršutinio piltuvėlio“ rinkodara gali prisidėti prie pardavimų skatinimo?
- Kokios yra neišnaudotos galimybės skaitmeninėje rinkodaroje?
- Kaip išmaniai panaudoti dirbtinį intelektą rinkodaroje?
- Kokiems rinkodaros tikslams dirbtinį intelektą praktiškai taiko Lietuvos įmonės?
- Ko nepraleisti socialinių tinklų komunikacijos strategijoje?
- Kodėl svarbus prekės ženklo stiprinimo ir pardavimų skatinimo balansas?
- Kaip tvarumas gali padidinti vartotojų lojalumą prekės ženklui?
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
konferencijos programa
Programa
9:30 - 10:00
Registracija ir pasitikimo kava
10:00 - 10:50
„Viršutinio piltuvėlio“ rinkodara: kaip „atrakinti“ naujų pardavimų?
Marius Marčenkovas
Klientų vystymo vadovas, „BPN Intense“ > > Plačiau > >
M. Marčenkovas yra reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose skaitmeniniuose ir tradicinės žiniasklaidos kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 17 metų patirties rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose, telekomunikacijų bendrovėje, verslo konsultacijų įmonėje, sporto klubų tinkle. Pranešėjo specializacijos sritys: reklamos planavimo strategijos, reklamos kanalų efektyvumas, vartotojų tyrimai, prekių ženklų vystymas.
- Kas yra principinis mąstymo lūžis skaitmeninėje rinkodaroje?
- Kokia yra „viršutinio piltuvėlio“ rinkodaros strategija ir taktikos?
- Ką rodo „viršutinio piltuvėlio“ rinkodaros praktiniai pavyzdžiai Lietuvoje?
10:50 - 11:30
Neišnaudotos galimybės skaitmeninėje rinkodaroje
Arijus Kirdeikis
Direktorius, „Reprise Media“ > > Plačiau > >
A. Kirdeikis turi daugiau nei 14 metų patirties marketingo ir skaitmeninės komunikacijos srityje, yra dirbęs rinkodaros skyriaus vadovu, šiuo metu vadovauja skaitmeninės komunikacijos agentūrai. Per šiuos metus skaitmeninės komunikacijos kampanijas įgyvendino daugiau nei 30 skirtingų šalių, turėjo galimybę darbuotis su daugiau nei 100 skirtingų prekės ženklų.
- Kokią įtaką ne(iš)sprendžiamos duomenų problemos turi rezultatams?
- Kokie yra kokybiško ir nuoseklaus testavimo principai?
- Kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių (ne)testavimo klaidų?
- Kaip prekės ženklams siekti aukštesnių konversijos rodiklių?
11:30 - 12:00
Kavos pertrauka
12:00 - 12:40
Išmani rinkodaros automatizacija: kada DI sprendimą verta naudoti daugiau nei vieną kartą?
Aurimas Paulius Girčys
Direktorius, „APG MEDIA“ > > Plačiau > >
A. P. Girčys yra skaitmeninės rinkodaros profesionalas, turintis daugiau nei 14 metų patirtį elektroninės prekybos, internetinės rinkodaros ir žiniasklaidos kampanijų srityje. Jis yra skaitmeninės rinkodaros agentūros APG MEDIA vadovas ir įkūrėjas. Pranešėjo kompetencija – dirbtinio intelekto sprendimai, svetainių lankomumo analizė, konversijų optimizavimas ir į investicijų grąžą orientuoti reklamos sprendimai.
- Kaip išmintingai panaudoti dirbtinį intelektą (DI) rinkodaroje?
- Kokius rinkodaros procesus verta automatizuoti DI pagalba?
- Kaip DI gali padėti planuoti ir analizuoti reklamų bei socialinių tinklų turinį?
- Kokius DI įrankius galima naudoti siekiant atliepti klientų lūkesčius pirkimo kelyje?
12:40 - 13:20
Kaip dirbtinio intelekto galimybes praktiškai panaudoti skaitmeninėje rinkodaroje?
Laurynas Globys
Rinkodaros vadovas, „UNIPARK“ > > Plačiau > >
L. Globys turi beveik 10 metų patirtį rinkodaros srityje, pastaruosius ketverius metus yra „UNIPARK“ rinkodaros vadovas. Pranešėjo kompetencijos – skaitmeninė ir tradicinė rinkodara, prekės ženklo vertės kūrimas, DI diegimas ir procesų optimizavimas rinkodaroje.
Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip dirbtinį intelektą rinkodaroje praktiškai taiko bendrovė „UNIPARK“.
- Kokiose rinkodaros srityse galima daugiausiai pritaikyti dirbtinio intelekto (DI) galimybes?
- Kaip DI praktiškai panaudoti reklaminių tekstų ir banerių generavimui?
- Kokias galimybes DI suteikia rinkodaros analitikos ir SEO/ASO srityse?
- Kaip DI pritaikyti paslaugų testavimui?
13:20 - 14:20
Pietūs
14:20 - 15:00
Ko nepraleisti savo socialinių tinklų strategijoje 2025 metais?
Gintarė Surgutanovienė
Partnerė ir vykdančioji direktorė, „SuperYou“ > > Plačiau > >
G. Surgutanovienė turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: profesinę karjerą pradėjo nuo rinkos tyrimų, vėliau dirbo žiniasklaidos planavimo agentūroje, šiuo metu yra agentūros „SuperYou“ partnerė ir vykdančioji direktorė.
- Kokios yra ryškiausios socialinių tinklų turinio tendencijos?
- Kokie pokyčiai vyksta komunikacijos kanaluose?
- Kas naujo nuomonės formuotojų (Influencerių) srityje?
- Kaip socialinių tinklų turinį kūrybiškai nutaikyti į norimą auditoriją?
15:00 - 15:40
Įvaizdinė komunikacija ir pardavimų skatinimas: kas nutinka pametus balansą?
Vytautas Karoblis
Direktorius, „Relevant“ > > Plačiau > >
V. Karoblis yra skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ vadovas ir partneris. Prieš tai vadovavo naujos kartos televizijos skaitmeninei rinkodarai Baltijos šalyse, taip pat yra dirbęs nekilnojamojo turto plėtros bendrovėje, skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūroje.
- Ar investuodami tik į pardavimų skatinimą nedarome žalos prekės ženklui?
- Kaip gyvena įmonės, kurios neturi pardavimų skatinimo?
- Gal investicijų į prekės ženklą interneto eroje nebereikia?
- Kaip elgiasi didieji pasaulio prekės ženklai?
15:40 - 16:20
Tvarumas ir vartotojų nuostatos: madinga tema ar raktas į klientų lojalumą?
Dovilė Končak
Direktorė, „RAIT Group“ > > Plačiau > >
D. Končak yra „RAIT Group“ tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės Baltijos ir Skandinavijos šalyse vadovė. Ekspertinės sritys: rinkodara, reputacija, kainodara, efektyvumas.
- Kaip tvarumo veiksniai veikia vartotojų sprendimus ir elgseną?
- Kaip tvarumas gali padidinti vartotojų lojalumą prekės ženklui?
- Ar tvarumas vienodai efektyviai atrakina lojalumo kodą Baltijos ir Skandinavijos šalyse?
16:20 - 16:30
Konferencijos pabaiga
Programa gali būti koreguojama
registruotis į konferenciją
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!