Žinios ir kontaktai
En

Pardavimų psichologija 2021

2021 m. gruodžio 2 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip kurti kliento emociją pardavimo procese?
Kur slypi naujų pardavimų potencialas?
Kokie yra sėkmingiausių pardavėjų įpročiai?

„Pardavimų psichologija 2021“ – metinis seminaras apie naujausias pardavimų tendencijas pardavimo, komercijos, rinkodaros, komunikacijos specialistams.

Seminaro temos: 

  • Kaip klientas nori jaustis pardavimo metu?
  • Kokias pardavimo galimybes suteikia socialiniai tinklai?
  • Kodėl atsparumas ir lankstumas yra svarbūs pardavėjų įgūdžiai?
  • Kuo skiriasi TOP pardavėjai nuo vidutinių?
  • Kaip tinklaveika padeda parduoti?
  • Kodėl svarbi finansinė argumentacija pardavimuose?
  • Kaip dirbti su klientais B2B pardavimų srityje?

seminaro programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

Kliento psichologija: kaip klientas nori jaustis, kai jam parduodi?

Viktorija Matusevičiūtė

Partnerė, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >

V. Matusevičiūtė daugiau kaip 10 metų veda mokymus komunikacijos ir kitomis asmeninio efektyvumo temomis verslo bei viešojo sektoriaus organizacijoms Lietuvoje, Olandijoje, Vengrijoje. Ekspertinės sritys: komunikacija, viešasis kalbėjimas ir kūrybinis mąstymas. Knygos „Dėmesio grupė! Praktiniai darbo su grupe būdai ir technikos“ (2014 m.) bendraautorė.

Kokias konkrečias emocijas klientai nori jausti bendraudami su pardavėjais ir kaip turi dirbti pardavėjai, kad jie gebėtų tas emocijas klientams kurti?

  • Kokią konkrečią emociją (ar emocijas) parduodami norime kurti savo klientams? „Gerą“ emociją kurti nepakanka.
  • Kokiais unikaliais ir kūrybiškais būdais kurti klientų emocijas?
  • Kaip panaudoti kiekvieno pardavėjo individualias stiprybes?
  • Kodėl kuriamos emocijos, o ne klientų aptarnavimo standartas yra pagrindinis konkurencinis pranašumas?
  • Kaip pardavėjui pačiam psichologiškai nusiteikti reikiamai tiek savo, tiek kliento emocijai?
10:50 - 11:30

Socialiniai pardavimai – ateitis ar realybė?

Kęstutis Jasiulevičius

Konsultantas, „Triple O Consulting“ > > Plačiau > >

K. Jasiulevičius yra verslo konsultantas, pardavimų ir lyderystės treneris. Įrankius, metodus ir sprendimus, kuriuos pristato klientams, yra išbandęs pats praktiškai. Per savo ilgametę patirtį versle prisidėjo prie gausybės organizacijų sėkmės.

Užklupus pandemijai, visi atsidūrė dideliame neapibrėžtume – kaip dirbti toliau? Seni pardavimo metodai tapo nebe tokie efektyvūs. Kaip toliau kurti ryšį su klientu? Kaip būti pastebėtu ir išnaudoti naujų klientų potencialą, slypintį socialinių tinklų erdvėje?

  • Kur slypi naujų pardavimų potencialas?
  • Kodėl jei tavęs nėra socialiniuose tinkluose – tavęs nėra visai?
  • Kiek svarbus pirmasis įspūdis?
  • Kokius žingsnius pardavėjams reikia atilikti, norint pardavinėti socialinių tinklų erdvėje?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Atsparumas ir lankstumas – pardavimo profesionalų įgūdžiai šiandien ir rytoj

Airina Nourian

Konsultantė, „Institute of Winning Negotiations“ > > Plačiau > >

A. Nourian yra asmeninio ir komandinio augimo trenerė, mentorė, terapeutė. Sukaupusi daugiau nei 10 metų įvairiapusės vadovavimo ir mentorystės patirties. Ekspertinės sritys: asmeninis augimas, susitarimai organizacijos viduje, emocinė kompetencija, psichologinis lankstumas derybose, atsparumas, komunikacija, santykių ir konfliktų valdymas, komandinis darbas, sąmoningumo ugdymas.

Kokią vertę atsparumas ir lankstumas kuria pardavimuose, kiek jie svarbūs ateities perspektyvoje?

  • Pardavimo technikų gali išmokti visi, tačiau ar visi geba jas efektyviai taikyti?
  • Kaip didinti savo psichologinį atsparumą, kad net netikėtose ar nepatogiose situacijose išliktumėm racionalūs ir efektyvūs?
  • Kas padeda treniruoti lankstumą, leidžiantį užmegzti ryšį su skirtingais klientais ir partneriais?
  • Kodėl tiek daug mokam, bet mažai darom?
  • Kas laimėtų derybas – ąžuolas ar bambukas?
12:40 - 13:30

TOP pardavėjų įpročiai: kuo skiriasi TOP pardavėjai nuo vidutinių pardavėjų?

Marius Ivanauskas

Pardavimų ir lyderystės treneris, „Southwestern coaching“ > > Plačiau > >

M. Ivanauskas turi 18 metų pardavimų patirties B2C ir B2B segmentuose finansų ir investicijų srityje su lengvu grūdų verslo prieskoniu. Pranešėjas dėsto pardavimų valdymą Socialinių mokslų kolegijoje.

  • Kokie įgūdžiai skiria TOP pardavėjus nuo vidutinių pardavėjų?
  • Kokia yra TOP pardavėjų motyvacija?
  • Kokias naudoja sistemas?
  • Kokie yra TOP pardavėjų įpročiai?
  • Kaip TOP pardavėjai planuoja laiką?
13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Tinklaveika – pardavimo technika ar sėkmingo žmogaus gyvenimo būdas?

Ramunė Kasparavičienė

Pardavimų ir tinklaveikos mokymų trenerė, „Triple O Consulting“ > > Plačiau > >

R. Kasparavičienė yra verslo santykių mezgimo ekspertė, daugiau kaip 16 metų dirbanti aktyvių pardavimų srityje. Lektorė, verslo konsultantė, tinklaveikos klubų plėtotoja, turinti verslo plėtros ir įmonių valdymo patirties. Kompetencijos sritys: klientų aptarnavimas ir pardavimai, tinklaveika (networking) ir santykių su klientais užmezgimas, pardavimas telefonu, komandinis darbas.

  • Tinklaveika – nauja verslo sąvoka ar sėkmingo žmogaus gyvenimo būdas?
  • Kiek žmonių žino, ką veikiate ir ko ieškote?
  • Ką lemia socialinio kapitalo kokybė ir greitis?
  • Kokią įtaką asmenybinis autoritetas turi pardavimuose?
  • Kaip palaikyti abipusiai naudingus santykius su kitais?
  • Privačių ir viešųjų interesų akistata – ką esate pasirengę duoti kitiems?
15:10 - 15:50

Finansinės argumentacijos svarba pardavimuose

Vygantas Keras

Konsultantas, „Skills Lab“ > > Plačiau > >

V. Keras daugiau nei 20 metų dirba mokymų srityje. Jo vadovaujama bendrovė pelnė eilę apdovanojimų kaip sėkmingiausiai veiklą vykdanti „DOOR International“ atstovė. Per savo karjerą konsultantas vedė mokymus tarptautinėms ir vietos kompanijoms Vokietijoje, Olandijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Rusijoje, JAV ir Lietuvoje.

  • Pardavimo argumentai – kada klientas nori girdėti ne abstrakcijas, o naudos paskaičiavimą?
  • Kodėl klientui svarbu ne „geras kainos ir kokybės santykis“, o konkretūs atsipirkimo argumentai?
  • Kaip klientui pateikti konkrečius ir jo verslui tinkamus paskaičiavimus?
15:50 - 16:30

(Pra)Laimėjimo metamorfozės B2B pardavimuose

Aleksandras Golod

Stambaus verslo padalinio vadovas, „Telia Lietuva“ > > Plačiau > >

A. Golod turi daugiau nei 20 metų patirties versle strateginio marketingo ir pardavimų rolėse. Per ilgametę karjerą teko patirti ir greitus kilimus, ir nusileidimus, kartą net ir bankrotą, o vėliau ir sėkmingą augimą. Pranešėjas daugiausiai patirties sukaupė dirbamas technologijų įmonėse B2B segmente Lietuvoje, Baltijos, šalyse ir Europoje – nuo startuolių iki tarptautinių korporacijų. Pastaruosius kelerius metus dirba „Telia Lietuva“ pardavimų padalinio vadovu, kur kartu su komanda keičia pardavimų kultūrą, orientaciją į klientą ir verslą.

Bet koks nuolatinio kliento pralaimėjimas yra ir laimėjimas, reikia tik teisingai suprasti, kas ir dėl ko įvyko, tinkamai toliau dirbti ir ne tik susigrąžinsite klientą, bet ir turėsite stiprų advokatą.

  • Kodėl kartais prarandame nuolatinius klientus?
  • Ką daryti praradimo momentu, kad tai nepasikartotų su kitais ir šis klientas grįžtų?
  • Kaip toliau dirbti su klientu, kuris kadaise buvo jūsų, kad jis pas jus sugrįžtų?

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!