Kokie yra šiuolaikinio kliento poreikiai ir silpnybės?
Kaip „nenumuilinti“ sudėtingų žinučių pardavimo procese?
Kuo svarbus emocinis intelektas pardavimuose?
„Pardavimų psichologija 2023“ – metinis seminaras apie naujausias pardavimų tendencijas pardavimo, komercijos, rinkodaros, komunikacijos specialistams.
Seminaro temos:
- Kokios pasitikėjimo kryptys yra svarbiausios pardavimo procese?
- Kaip nestandartinis mąstymas padeda parduoti?
- Kokie prieštaravimų valdymo būdai yra efektyviausi šiandien?
- Koks yra teisingo susikalbėjimo su klientu algoritmas?
- Kaip parduoti arogantiškiems klientams – kostiumuotiems „marozams“?
- Kaip pasitelkti emocinį intelektą pardavimo metu?
- Kokie veiksniai lems B2B pardavimo strategiją kitais metais?
seminaro programa
Programa
9:30 - 10:00
Registracija ir rytinė kava
10:00 - 10:50
Pasitikėjimu grįsti pardavimai – kodėl būti geriausiu nebeužtenka?

Ieva Kulikauskienė
Asocijuota konsultantė, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >
I. Kulikauskienė daugiau kaip 10 metų dirba mokymų ir konsultavimo srityje, taip pat turi vadovavimo komandoms tarptautinėse organizacijose patirties. Pranešėjos ekspertinės sritys: pardavimai, klientų patirties kūrimas, emocinė darbuotojų gerovė.
- Kokie yra šiuolaikinio kliento poreikiai ir silpnybės?
- Kuo pardavimuose svarbios tokios pasitikėjimo kryptys kaip „aš“, „klientas“, „įmonė“, „produktas“?
- Kokia yra nematoma kliento patirties kelionės pusė?
- Kokį vaidmenį kliento patirties kelionėje atlieka pagrindinės pasitikėjimo kryptys?
10:50 - 11:30
Kaip parduoti tą nelemtą tušinuką?

Tomas Černiauskas
Pardavimų ir komunikacijos treneris, „Alisa Management Laboratory“ > > Plačiau > >
T. Černiauskas yra pardavimų ir komunikacijos treneris, sukaupęs 14 metų patirtį. Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Pranešėjo ekspertinės sritys: pardavimų ir derybų mokymai, konsultacijos pardavimo procesų optimizavimo, pardavimų veiklos modelio formavimo bei pardavimų strategijos kūrimo klausimais.
- Kaip kokybiškai suformuoti pasiūlymą, kurio klientas negalės atsisakyti?
- Kuo pardavimuose padeda nestandartinis mąstymas?
- Kaip nepasiduoti klientų įtaigai ir patiems kurti žaidimo taisykles?
- Kaip padaryti, kad klientai patys norėtų pirkti?
11:30 - 12:00
Kavos pertrauka
12:00 - 12:40
Prieštaravimų valdymas per ryšio kūrimą ir kliento supratimą

Gintė Leksienė
Partnerė ir konsultantė, „Triple O Consulting“ > > Plačiau > >
G. Leksienė yra lektorė, profesionali C lygio vadovė, valdybos pirmininkė ir narė. Realių pokyčių ir probleminių situacijų sprendimas praktinių sesijų, mokymų bei konsultacinių projektų metu. 10 metų vadovavimo ir įmonių valdymo patirtis. 18 metų patirtis konsultavimo ir verslo vystymo srityje.
- Prieštaravimų esmė ir dinamika: kokie galimi prieštaravimų valdymo būdai?
- Kaip valdyti prieštaravimą per klausimus ir ryšio kūrimą?
- Kokią asmeninę kainą tenka sumokėti kuriant ryšį?
12:40 - 13:30
Sudėtingi pokalbiai pardavimuose – ar verta „muilinti“?

Robertas Mincevičius
Konsultantas, „Grand Partners“ > > Plačiau > >
R. Mincevičius nuo 2004 m. konsultuoja pardavimų ir vadovavimo srityse, yra ne vienos sertifikuotos metodikos populiarintojas Baltijos šalyse. Klientai pranešėją itin vertina už jo praktiškai pritaikomas žinias, taip pat už subtilų humoro jausmą.
Kaip pardavimų veikloje rezultatyviai perteikti sudėtingas žinutes, kad jos būtų teisingai suprastos ir nekeltų interpretacijų?
- Kaip „nenumuilinti“ sudėtingos žinutės – bendrauti atvirai ir pagarbiai?
- Koks yra teisingo susikalbėjimo algoritmas?
- Kokius pavojus klientams ir pardavėjams kelia „burbulai“ komunikacijoje?
- Kokią pridėtinę vertę klientui kuria „švari“ pardavėjo komunikacija?
- Grįžtamasis ryšys: produktyvu ar pozityvu?
13:30 - 14:30
Pietūs
14:30 - 15:10
Kaip parduoti kostiumuotam „marozui”?

Mindaugas Lastauskas
Konsultantas > > Plačiau > >
M. Lastauskas – lektorius ir konsultantas, pardavimų srities ekspertas. Pardavimų srityje dirba nuo 2000 metų. Per tą laiką dirbo įvairiose B2B paslaugas teikiančiose įmonėse, vadovavo TV3, Delfi pardavimo skyriams. Pranešėjas yra Vilniaus ir Vytauto Didžiojo universitetų dėstytojas, radijo laidų autorius.
Kai kurie puikiai visuomenėje žinomi žmonės turi bendrą bruožą – jie yra (kostiumuoti) „marozai“. Su tokiais žmonėmis susiduriame kasdien, jų ypač daug vadovų tarpe. Jie gali apsirengti kostiumus ar sukneles, jie net gali bandyti vaizduoti jautrius ir empatiškus žmones, bet širdyje jie buvo, yra ir liks „marozais“ – arogantiškais, susireikšminusiais, laikančiais save geresniais už kitus, itin neempatiškais ir bet kokiomis priemonėmis (be sentimentų triuškinant kitus) siekiančiais savo tikslų žmonėmis.
Kaip su tokiais klientais susikalbėti ir jiems parduoti?
- Kas per žmonės yra „marozai“ ir kur juos rasti?
- Kaip atpažinti, kad turite reikalą būtent su „marozu“?
- Kaip susikalbėti ir parduoti „marozams“?
15:10 - 15:50
Emocinis intelektas pardavimuose

Mantas Mikšėnas
Partnerysčių direktorius, „Omnisend“ > > Plačiau > >
M. Mikšėnas turi patirties pardavimo ir vadovavimo srityse, šiuo metu yra kompanijos „Omnisend“ partnerysčių direktorius, atsakingas už pajamų augimą per strateginį planavimą ir agentūrų partnerysčių plėtrą. Pranešėjo ekspertinės sritys: strateginių planų kūrimas ir įgyvendinimas, partnerysčių valdymas, naujų galimybių paieška verslo augimui skatinti, pardavimai.
- Kiek pardavimo procese yra svarbi empatija?
- Kaip atpažinti kliento emocijas?
- Kaip valdyti savo emocijas?
- Kiek svarbus yra aktyvus klausymasis?
15:50 - 16:30
B2B pardavimai pasaulyje, kuris nenustoja keistis: ką pardavėjai turi žinoti ir daryti?

Irena Bagdonaitė
Konsultantė, „Pardavimo dirbtuvės“ > > Plačiau > >
I.Bagdonaitė yra pardavimų praktikė, pastaruosius septynerius metus veda B2B pardavimo mokymus ir konsultuoja pardavimo bei eksporto vystymo klausimais. Pardavimo patirties įgijo komerciniuose bankuose ir draudimo bendrovėje, dirbdama su verslo klientais, vėliau vadovaudama pardavėjų komandoms Lietuvos ir Baltijos šalių rinkose. Ekspertinės sritys: naujų pirkėjų paieška, eksporto plėtra ir derybos. Pranešėja taip pat yra įkūrusi „Textile plus Fashion“ prekės ženklą, pati parduoda šio verslo paslaugas, todėl kiekvieną dieną yra aktyviai įsitraukusi į pardavėjų aktualijas, iššūkius ir naujienas.
- Kaip besikeičiančiame pasaulyje vairuoti ir auginti B2B pardavimus?
- Kokios tendencijos ir veiksniai turės įtakos 2024 metų B2B pardavimo strategijai?
- Kaip balansuoti tarp gyvos ir skaitmeninės komunikacijos kuriant ilgalaikius B2B santykius su klientais?
- Kokios komunikacijos strategijos efektyviausios?
Programa gali būti koreguojama
Registruotis į seminarą
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!