Mokymas ar marketingas?
Konferencijas, seminarus įmonės dažnai traktuoja kaip mokymą ir dalyvavimą profesiniuose renginiuose įtraukia į kvalifikacijos tobulinimo biudžeto eilutę. Tačiau dažniausiai konferencijų paskirtis - megzti ir palaikyti verslo ryšius, o tai yra marketingas.
Apyvartiniam kapitalui finansuoti - į investuotojų fondus
Penkios iš dešimties įmonių į privataus kapitalo fondus kreipiasi, siekdamos pritraukti papildomų lėšų apyvartiniam kapitalui. Tačiau tik vienai iš jų papildomos lėšos gali padėti, teigia privatūs investuotojai.
Apyvartinio kapitalo valdymas
Geras apyvartinių lėšų valdymas - sklandžios įmonės veiklos pagrindas ir vienas svarbiausių finansų vadovo užduočių. Teisingas planavimas, prognozavimas ir reikalingų priemonių taikymas yra finansų valdymo pamatas
Klientų lojalumas per sudominimą
Sugebėjimas sudominti savo klientus yra esminis įmonėms siekiant skatinti vartotojų lojalumą, tvirtina Airijoje veikiančios nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „BMR Brand Keys" direktorius Barry Jones.
Klientų lojalumas ir CRM
Siekdamos didinti klientų lojalumą, įmonės diegia įvairias ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemas. Kokie CRM aspektai turėtų labiausiai skatinti vartotojų lojalumą?