Komunikacijos srities prognozės 2014-iesiems
Ekspertai prognozuoja, kad ateinančiais metais komunikacijos specialistams teks išmokti rinkodaros ir pardavimo funkcijas, prekės ženklo kontrolę perduoti „superfanams", o patiems rūpintis nauda vartotojui.
Pagrindiniai veiklos rodikliai rezultatų matavimui
Įmonės ir organizacijos savo veiklos rezultatus matuoja įvairiais rodikliais. Reikėtų pasirinkti tokį pagrindinių veiklos rodiklių (ang. Key Performance Indicators - KPI) rinkinį, kuris yra tinkamiausias konkrečiai organizacijai.
Efektyvaus personalo valdymo taisyklės
Personalo vadovai ir specialistai dažnai yra atsakingi ne tik už žmogiškųjų išteklių, bet ir visos įmonės veiklos strategiją. Efektyvus personalo valdymas yra svarbus organizacijos sėkmei.
Tyrimai ir rinkodaros efektyvumas
Tyrimai rinkodaros specialistui yra tarsi kritikos dozė, reikalinga tam, kad ateityje jo įmonės siūlomas produktas būtų tobulesnis, o organizacijos įvaizdis - geresnis.
Reputacija padeda parduoti
Produkto prekės ženklas, kokybė ar kaina nebūtinai yra lemiami veiksniai vartotojui renkantis ką pirkti. Dažnai svarbiu kriterijumi tampa įmonės ir jos prekės ar paslaugos reputacija.