Žinios ir kontaktai
En

Tinklaraštis

Plačiau

Komunikacijos srities prognozės 2014-iesiems

2013 m. gruodžio 5 d.

Ekspertai prognozuoja, kad ateinančiais metais komunikacijos specialistams teks išmokti rinkodaros ir pardavimo funkcijas, prekės ženklo kontrolę perduoti „superfanams", o patiems rūpintis nauda vartotojui.

Pagrindiniai veiklos rodikliai rezultatų matavimui

2013 m. lapkričio 6 d.

Įmonės ir organizacijos savo veiklos rezultatus matuoja įvairiais rodikliais. Reikėtų pasirinkti tokį pagrindinių veiklos rodiklių (ang. Key Performance Indicators - KPI) rinkinį, kuris yra tinkamiausias konkrečiai organizacijai.

Plačiau
Plačiau

Efektyvaus personalo valdymo taisyklės

2013 m. spalio 28 d.

Personalo vadovai ir specialistai dažnai yra atsakingi ne tik už žmogiškųjų išteklių, bet ir visos įmonės veiklos strategiją. Efektyvus personalo valdymas yra svarbus organizacijos sėkmei.

Tyrimai ir rinkodaros efektyvumas

2013 m. spalio 7 d.

Tyrimai rinkodaros specialistui yra tarsi kritikos dozė, reikalinga tam, kad ateityje jo įmonės siūlomas produktas būtų tobulesnis, o organizacijos įvaizdis - geresnis.

Plačiau
Plačiau

Reputacija padeda parduoti

2013 m. rugsėjo 10 d.

Produkto prekės ženklas, kokybė ar kaina nebūtinai yra lemiami veiksniai vartotojui renkantis ką pirkti. Dažnai svarbiu kriterijumi tampa įmonės ir jos prekės ar paslaugos reputacija.

1 2 3