Žinios ir kontaktai
En

Klientų lojalumas ir CRM

Siekdamos didinti klientų lojalumą, įmonės diegia įvairias ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemas. Kokie CRM aspektai turėtų labiausiai skatinti vartotojų lojalumą?

Automatizuotas santykių su klientais valdymas, arba CRM, padeda įmonei efektyviai palaikyti ryšį su klientais. Tokia sistema ne tik fiksuoja bendravimą su klientu - kas iš įmonės susitiko, kalbėjo telefonu ar pateikė kokį nors pasiūlymą, kada ir ką klientas pirko ar pan. CRM taip pat padeda įmonės ryšį su konkrečiu klientu personalizuoti: nusiųsti sveikinimą gimtadienio ar kita asmeniui reikšminga proga, pateikti konkrečiam klientui adresuotą laišką ar pasiūlymą. CRM sistemos galimybių turi daug, svarbiausia atsirinkti tas, kurios įmonei suteikia didžiausios vertės skatinant klientų lojalumą.

Specialistai teigia, kad dauguma CRM sprendimus besidiegiančių įmonių pirmiausia siekia išsikovoti būtent didesnį vartotojų lojalumą. Kaip rodo „Information week" atlikta CRM diegiančių bendrovių apklausa, net 93 proc. jų mano, kad išaugęs klientų pasitenkinimas ir lojalumas būtų svarbiausias investicijų į CRM rezultatas.

Taigi CRM sistema turi tapti klientų lojalumo programos pagrindu.

Plačiau apie CRM ir klientų lojalumą galima pasiskaityti šiame straipsnyje.