Žinios ir kontaktai
En

Mokymas ar marketingas?

Konferencijas, seminarus įmonės dažnai traktuoja kaip mokymą ir dalyvavimą profesiniuose renginiuose įtraukia į kvalifikacijos tobulinimo biudžeto eilutę. Tačiau dažniausiai konferencijų paskirtis - megzti ir palaikyti verslo ryšius, o tai yra marketingas.

Be abejo, verslo konferencijose galima sužinoti naudingos informacijos, gauti papildomų tam tikros srities žinių. Nuolatiniai, „profesionalūs" konferencijų lankytojai supranta, kad receptų „kaip..." verslo renginiuose nereikėtų tikėtis. Profesinių susitikimų didžiausia nauda ir pagrindinis tikslas - dalykiniai kontaktai bei konkretaus sektoriaus žinios.

Jei esate įmonės ar pardavimo vadovas ir ieškote potencialių verslo klientų tarp marketingistų, dalyvavimas rinkodaros specialistams skirtame renginyje - puiki proga susitikti su galimais klientais. Jei esate personalo vadovas ir ieškote įmonei finansininko, dalyvaudami finansų vadovams skirtoje konferencijoje turėsite galimybę susitikti su potencialiais kandidatais į finansininko vietą. Jei esate įmonės plėtros vadovas ir ieškote naujų verslo galimybių, dalyvaudami renginiuose, kur pranešimus skaito jūsų konkurentai, galite ne tik pasisemti naudingos informacijos, bet ir susitikti su žmonėmis, kurie jums bus naudingi ir su kuriais ryšį iki šiol palaikė jūsų konkurentai.

Konferencijos ir seminarai suteikia daug galimybių megzti, palaikyti ir stiprinti kontaktus su jums svarbiais žmonėmis bei apsikeisti naudinga informacija. Kad renginiai yra tam tikros profesinės srities tendencijų „barometras", o ne tiesioginis mokymas, liudija konkrečių dalyvių pavyzdžiai. Vienos tarptautinės kompanijos rinkodaros vadovė, jau ne kartą dalyvavusi mūsų rengtose konferencijose, prisipažino, kad ji dalyvauja, norėdama „pasitikrinti, ar teisinga linkme dirbame".

Kokia didžiausia dalyvavimo konferencijose nauda jums?