Žinios ir kontaktai
En

Skaitmeninė transformacija ir rinkodara

Pandemijos metu įmonės ir organizacijos sparčiau ėmė skaitmenizuoti savo veiklą, daugiau funkcijų perkelti į elektroninę erdvę. Kokią įtaką skaitmeninė transformacija daro rinkodarai ir pardavimams?

Karantino ir pandemijos sukelti apribojimai privertė organizacijas visame pasaulyje keisti savo įprastus veiklos metodus ir daugiau dėmesio skirti operacijų skaitmenizavimui. Darbas iš namų, nuotolinis bendravimas su klientais vaizdo skambučiais tapo norma. Kompiuterio ir išmanaus telefono ekranas tapo pagrindiniu ryšio su pasauliu kanalu, skaitmeninė rinkodara užėmė gyvybiškai svarbią vietą. Prekybos internetu ir apskritai elektroninės komercijos mastai išaugo kelis kartus. Skaitmeninė transformacija tapo neišvengiama visoms organizacijoms.

Kompanijos, neinvestavusios į skaitmenizavimą, susidūrė su iššūkiais; laimėjo tos, kurios galėjo pasiūlyti skaitmeninę patirtį savo klientams. Todėl rinkodaros sritis taip pat turi atitinkamai prisitaikyti ir prisidėti prie organizacijos skaitmeninės transformacijos.

Skaitmeninė transformacija skirtingoms kompanijoms reiškia skirtingus dalykus, tačiau esmė yra ta pati: skaitmeninės technologijos tampa visų funkcinių sričių, tarp jų ir rinkodaros, pagrindu. Technologijomis pagrindžiamos visos operacijos, bendravimas su klientais ir vertės jiems kūrimas.

Skaitmeninė transformacija yra tiek baigtinis pokytis (tam tikros srities ar proceso suskaitmeninimas), tiek nuolatinė evoliucija. Akivaizdu, kad būdai, kuriais palaikome ryšį su klientais ir jiems suteikiame vertę elektroninėje erdvėje, keisis ir tobulės nuolat.

Pokyčiai, atsiradę per pandemiją, tikėtina, išliks ir jai pasibaigus. Pavyzdžiui, žmonių įprotis dažniau nei anksčiau apsipirkti ar gauti paslaugą internetu. Prie pokyčių teks prisitaikyti ir įmonėms bei organizacijoms. Rinkodaros ir pardavimų sritis ypač turės išnaudoti skaitmeninių technologijų galimybes. Taigi skaitmeninė rinkodara atliks vis svarbesnį vaidmenį.

Ką skaitmeninė transformacija reiškia rinkodaros sričiai? Ekspertai pataria atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

  • Daugiau laiko skirti auditorijos analizei: pasauliui „persikrausčius“ į internetą, svarbu suprasti, kur yra esami ir būsimi klientai – kokiuose tinklalapiuose ar socialiniuose tinkluose jie lankosi.
  • Keisti ir pritaikyti rinkodaros veiksmus skiriant kuo daugiau dėmesio skaitmeninei erdvei.
  • Strategiškai kurti savo tikslinei auditorijai aktualų turinį ir užtikrinti gerą klientų patirtį.

 

Plačiau apie tai skaitykite šiame „Forbes“ straipsnyje anglų kalba > >

 

Apie skaitmeninę transformaciją ir rinkodarą kalbėsime rugsėjo 23 d. rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2021“ > >

 

Firmbee.com nuotr. iš Unsplash