Žinios ir kontaktai
En

Socialinių tinklų komunikacijos tendencijos 2022 metais

Socialiniai tinklai yra vienas iš kanalų, kurie padeda formuoti auditorijos nuomonę apie prekės ženklą ar organizaciją. Kokias socialinių tinklų tendencijas 2022-iesiems prognozuoja komunikacijos ekspertai?

Žurnalo „Forbes“ atrinkti ekspertai teigia, kad 2022-aisiais vyraus tokios socialinių tinklų tendencijos:

Darbas su nuomonės formuotojais

Net tik B2C, bet ir B2B sektoriui nuomonės formuotojai („influenceriai“) atlieka svarbų vaidmenį kuriant visuomenės pasitikėjimą prekės ženklu, t.y. jie gali būti labai geras įrankis formuojant patikimos organizacijos įvaizdį.

Elektroninių parduotuvių susiejimas su socialinių tinklų paskyromis

Socialiniai tinklai tapo labai populiariu įrankiu plėtoti elektroninę prekybą. Sujungiant elektroninę parduotuvę ir organizacijos socialinių tinklų paskyras, savo verslo profilį galima paversti reklamos ir pardavimų centru. Klientai tiesiogiai bendraudami per socialinius tinklus prekės ženklu ar organizacija bus susidomėję ilgiau.

Į rezultatus orientuotos reklamos strategijos

Viena iš tendencijų, į kurią dėmesį šiais metais turėtų atkreipti rinkodaros ir komunikacijos specialistai, yra į rezultatus orientuotos socialinių tinklų reklamos strategijos. Dėl mažėjančio organinio pasiekiamumo socialiniuose tinkluose tik naudojantis mokama reklama prekės ženklo turinys pasieks tikslinę auditoriją ir prisidės didinant bendrąsias pajamas bei pelną. Pagal auditorijos pasiekiamumo galimybes „Facebook“ reklama yra nepralenkiama. Naudojantis šia platforma galima pasiekti beveik visą tikslinę auditoriją.

Trumpos trukmės vaizdo medžiagos naudojimas

Rinkodaros specialistai turėtų išnaudoti populiarėjančius trumpus vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose. Mažos trukmės video dalijimasis „TikTok“, „Youtube“ ar „Instagram Stories“ platformose gali padėti per trumpą laiką įtraukti klientus, tuo pačiu išlaikant prekės ženklo žinutę. Tam galima panaudoti ir ilgesnės trukmės medžiagą, skelbiamą kituose kanaluose (tinklaraščiuose, tinklalaidėse ar pan.), suskaidant ją į trumpus turinio vienetus. Taigi sukūrus didesnės apimties turinį ir jį suskaidžius į mažesnius „kąsnelius“, bus galima panaudoti daugiau turinio vienetų, daugiau įrašų paskelbti socialiniuose tinkluose. Bet to, mažesnės apimties turinys nuves auditoriją link didesnės trukmės turinio bei padės kurti gilesnį ryšį tarp kliento ir prekės ženklo.

Tendencijų panaudojimas socialiniuose tinkluose

Įmonės turėtų kurti tokį turinį socialiniuose tinkluose, kuris būtų populiarus ir individualus. Rekomenduojama pasitelkti naujausias tendencijas ir jas „pasisavinti“. Įvairias aktualijas galima panaudoti savo naudai šiek tiek pamanipuliuojant jomis ir dėmesį sutelkiant į savo žinutę. Populiarių tendencijų panaudojimas komunikacijoje suteikia organizacijoms galimybę greičiau tapti žinomoms ir auginti savo prekės ženklą.

Vaizdo įrašų naudojimas socialinių tinklų reklamose

B2B sektorius vaizdo įrašų socialiniuose tinkluose dar taip plačiai nenaudoja kaip tai daro B2C sektoriaus atstovai. „Facebook“ platforma suteikia didelę investicijų į mokamą reklamą socialiniuose tinkluose grąžą. Apjungusios šias dvi taktikas, t.y. pradėjusios vaizdo filmukus naudoti reklamose „Facebook“ tinkle, 2022 m. įmonės tikrai išsiskirs iš kitų.

Bendruomenės kūrimas remiantis prekės ženklo tikslu

Socialiniai tinklai padeda vartotojams suprasti, ką jie turi galvoti apie prekės ženklą, rodydami, ką apie jį sako jų draugai ir nuomonės formuotojai. Nors vienas blogas žingsnis gali stipriai pakenkti prekės ženklui, vis tik įsipareigojimas laikytis nuostatų ir pozicijos, kuri atitinka prekės ženklo esmę ir tinka pagrindiniams klientams, gali padėti sustiprinti prekės ženklo įvaizdį socialiniuose tinkluose bendruomenės galios dėka.

Organizacijos vadovų kaip prekės ženklo žmogiškų atstovų panaudojimas

Nauja tendencija, įsitvirtinanti socialiniuose tinkluose, yra organizacijos vadovų kaip prekės ženklo „plėtinio“ panaudojimas. Toks požiūris sukuria daugiau autentiškumo ir „sužmogina“ prekės ženklą, jam suteikia daugiau įvairovės ir įtraukties.

Plačiau apie šias tendencijas galima paskaityti šiame „Forbes“ straipsnyje anglų k. > >

 

dole777  nuotr. iš  Unsplash