Žinios ir kontaktai
En

Personalo vadovų konferencija 2020

2020 m. rugsėjo 8 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kokią įtaką technologijos daro organizacijoms ir darbuotojų lūkesčiams, efektyvumui bei pasitenkinimui?
Kaip sėkmingai įgyvendinti darbuotojų patirties valdymo koncepciją organizacijoje?
Kokia yra Lietuvos įmonių patirtis valdant darbuotojų patirtį?

„Personalo vadovų konferencija 2020“ – kasmetinis renginys apie žmogiškųjų išteklių vadovams aktualiausius klausimus. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – darbuotojų patirties valdymas.

Konferencijos temos:

  • Kokius darbo pokyčius nulemia dirbtinis intelektas, radikalus skaidrumas ir kova dėl talentų?
  • Kaip organizacijoms kurti teigiamas darbuotojų patirtis, net krizės metu?
  • Ką laimi darbdavys tinkamai valdydamas kandidatų patirtį atrankos procese?
  • Kokie yra darbuotojų motyvacijos varikliai?
  • Koks ryšys tarp darbuotojų aktyvumo, sveikatos ir efektyvumo?
  • Kodėl darbuotojai-bumerangai vis grįžta į buvusias darbovietes?
  • Kaip kurti darbuotojų asmeninius prekės ženklus ir skatinti nuomonės lyderius organizacijoje?

Konferencija skirta personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.

 KONFERENCIJOS PROGRAMA

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:40

Darbo ateitis: dirbtinis intelektas, radikalus skaidrumas ir kova dėl talentų

Tomas Lekavičius

Konsultantas, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >

T. Lekavičius daugiau nei 10 metų kuria reikšmingus pokyčius organizacijose iš viso pasaulio, jo kompetencijų sritys – inovacijos, verslo vystymas ir vadovavimas. Būdamas aukštąsias technologijas vystančių komandų vadovas ir verslo konsultantas, pranešėjas padeda verslo organizacijoms veikti efektyviau ir prasmingiau.

Ateities organizacija šiandien – kokią įtaką eksponentinės technologijos daro darbuotojų lūkesčiams, efektyvumui ir pasitenkinimui?

  • Romantizuoti dirbtinio intelekto mitai ir praktinė realybė.
  • Darbuotojų patirties valdymas technologijų kontekste: komandos be vadovų, duomenimis grįstas sprendimų priėmimas, konkurencija dėl darbuotojų ir žmogaus proto ribos.
  • Kas nutinka, kai organizacija pasuka radikalaus skaidrumo keliu? Tarpžmogišku pasitikėjimu ir technologijomis grįstas ateities bendradarbiavimas.
10:40 - 11:10

Kodėl organizacijoms nelengva kurti teigiamas darbuotojų patirtis?

Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė

Partnerė, „People Lab“ > > Plačiau > >

A. Grigaliūnaitė-Staselienė yra organizacijų vystymo konsultantė, sukaupusi 17 metų patirtį vadovaujant personalo valdymo komandoms lyderiaujančiose prekybos, gamybos, farmacijos, finansinių paslaugų organizacijose Lietuvoje, kitose Baltijos šalyse ir Švedijoje. Šiuo metu konsultuoja organizacijas žmonių vadybos klausimais ir padeda verslui didinti konkurencingumą talentų kovoje, atskleisti darbuotojų potencialią.

Kaip per įvairius žmogaus ciklo organizacijoje etapus įgyvendinama darbuotojų patirties valdymo koncepcija? Su kokiais sunkumais susiduria personalo valdymo profesionalai? Kaip darbuotojų patirtį valdyti krizės laikotarpiu?

  • Darbuotojų patirties valdymas – nauja „žmogocentriška“ vadybos filosofija.
  • Skirtingi darbuotojų gyvavimo ciklai klasikiniu ir darbuotojų patirties valdymo požiūriu – naujo darbuotojo įvedimas, ugdymas ir mokymasis organizacijoje, darbuotojo veiklos valdymas, atlygio valdymas ir skatinimas.
  • Kokių kompetencijų reikia žmonių vadybos profesionalams kuriant darbuotojų patirtis?
  • Kaip darbuotojų atleidimo, prastovos ar atlyginimo mažinimo laikotarpiu – krizės cikle išlaikyti „žmogocentrišką“ požiūrį?
11:10 - 11:40

Kandidatų patirties valdymas atrankos procese. Ką laimi darbdavys?

Roberta Stommaitė

Vilniaus padalinio vadovė, „Amston“ > > Plačiau > >

R. Stommaitė darbuotojų atrankų srityje dirba nuo 2013 metų. Sukaupė patirties vykdant įvairias atrankas – nuo specialistų iki aukščiausio lygio vadovų ir valdybos narių tokiose srityse kaip pardavimai, finansai, marketingas ir kitos administravimo pozicijos. Šiuo metu vadovauja personalo paieškos kompanijos „Amston“ Vilniaus padaliniui – dviem atrankų komandoms, kurios vykdo tiek IT, tiek verslo atrankas. Pranešėja konsultuoja organizacijas dėl viso darbuotojų gyvavimo ciklo – nuo atrankų audito iki darbuotojo išėjimo.

  • Darbuotojų pritraukimas: gera pradžia – pusė darbo arba kaip pakviesti, kad ateitų?
  • Kaip išgirsti tai, ko kandidatai nepasako?
  • Neigiama patirtis atrankos procese, bet sėkmingai įdarbintas kandidatas. Ar tai įmanoma?
11:40 - 12:10

Kavos pertrauka

12:10 - 12:40

Kaip demotyvuoti savo darbuotojus?

Mangirdas Matusevičius

Konsultantas, „Skills Lab“ > > Plačiau > >

M. Matusevičius yra inovacijomis nuolat besidomintis „Z kartos“ treneris, pradėjęs kaupti patirtį pardavimų srityje prieš 6 metus. Puikiai įvaldęs IT ir komunikaciją, į mokymus integruoja žaidybinimo sprendimus, pasitelkdamas šiuolaikinių technologijų suteikiamas galimybes. Būtent vadovaudamasis žaidybinimo ir inovacijų principais pranešėjas randa kalbą su ambicingais karjeros siekiančiais profesionalais.

  • Dabartinės darbo rinkos tendencijos: mažėjantis darbuotojų įsitraukimas, poreikis laisvei, greito rezultato ir savirealizacijos noras.
  • „Jaunosios“ darbuotojų kartos motyvacijos varikliai: asmeniniai tikslai, aplinkos įtaka poreikiams, siekis būti nuolat įtrauktam ir unikaliam.
  • Kokie įrankiai pradeda spręsti problemas ir diegti novatorišką organizacinę kultūrą?
12:40 - 13:20

Ar yra ryšys tarp darbuotojų aktyvumo, sveikatos ir efektyvumo? „Arimex“ patirtis

Gražvydas Jukna

Direktorius, „Arimex“ > > Plačiau > >

G. Jukna yra bendrovės „Arimex“ vadovas, sukaupęs daugiau kaip 20 metų vadovavimo patirtį tarptautinėse ir lietuviško kapitalo įmonėse tokiose srityse kaip gamyba, didmeninė prekyba, mažmeninė prekyba, telemarketingas.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip prekybos bendrovė „Arimex“ motyvuoja savo darbuotojus ir didina jų įsitraukimą.

  • Kompanijos vertybės ir kaip jos atsispindi kasdienėje veikloje.
  • Darbuotojams suteikiamos darbo sąlygos.
  • Įsitraukimo ir motyvacijos valdymas.
  • Naudojami matavimo rodikliai.
13:20 - 14:20

Pietūs

14:20 - 15:00

Darbuotojai-bumerangai organizacijoje. Kodėl jie vis grįžta? „Devbridge“ patirtis

Raimonda Alonderienė

Žmonių ir organizacijos vystymo direktorė, „Devbridge“ > > Plačiau > >

R. Alonderienė yra „Devbridge“ Žmonių ir organizacijos vystymo direktorė bei ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesorė. Daugiau kaip 15 metų specializuojasi žmogiškųjų išteklių valdymo srityje. Pranešėja sėkmingai derina teoriją ir praktiką, konsultuoja įmonių vadovus, dėsto universitete. Ji yra daugelio mokslinių ir praktinių straipsnių, verslo atvejų autorė ir bendraautorė.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip bendrovė „Devbridge“ valdo darbuotojų patirtį, kad išėję dirbti kitur jie po kurio laiko vėl sugrįžta į šią kompaniją.

  • Kada darbuotojai tampa bumerangais?
  • Kodėl išėję darbuotojai nusprendžia grįžti į organizaciją?
  • Kada neverta stabdyti išeinančio darbuotojo?
  • Kaip dirbti su bumerangų pritraukimu? Išmoktos organizacijos pamokos.
15:00 - 15:50

Darbuotojai „influenceriai“ – kaip gerinti verslo rezultatus kuriant darbuotojų asmeninius prekės ženklus?

Deividas Budginas

Direktorius, „Relevant“ > > Plačiau > >

D. Budginas yra daugiau nei 7 metų komunikacijos patirtį turintis ekspertas, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Relevant“ vadovas. Pranešėjas yra konsultavęs ir dirbęs su tarptautinėmis bei vietos prekybos, paslaugų, nekilnojamojo turto, lažybų bendrovėmis.

Darbuotojų paieška ir darbdavio įvaizdžio formavimas nepelnytai nustelbia darbuotojų komunikacijos temą, kuri gali lemti tiek puikius įmonės verslo rezultatus, tiek turėti teigiamą poveikį darbuotojų paieškai. Nors organizacijose jau po truputį kuriasi darbuotojų ambasadorystės programos, jos dažniausiai apsiriboja tik paviršutiniu įmonės žinučių pasidalijimu savo socialiniuose tinkluose. Atėjo metas žengti giliau ir padėti darbuotojams tapti tikrais nuomonės lyderiais.

  • Kokia yra darbuotojų asmeninių prekės ženklų nauda?
  • Kuo skiriasi darbuotojas-ambasadorius nuo darbuotojo nuomonės lyderio?
  • Kaip rasti dialogą tarp darbuotojų, personalo ir rinkodaros specialistų?
  • Kaip veikia darbuotojų nuomonės lyderystės modelis?
15:50 - 16:00

Konferencijos pabaiga


Programa gali būti koreguojama

registruotis į konferenciją

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!