Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2016“ rinkodaros konferencija

2016 m. rugsėjo 22 d. „Holiday Inn Vilnius“

Įsitraukę vartotojai yra lojalesni prekės ženklui, labiau linkę skleisti žinią apie produktą ar paslaugą. Įmonės turi valdyti klientų įsitraukimą visuose rinkodaros kanaluose ir komunikacijos platformose, užtikrinti adekvatų vartotojo ir prekės ženklo ryšį. Pozityvus įsitraukimas gali sustiprinti kliento palankumą ir paversti jį prekės ženklo ambasadoriumi.

Kaip sėkmingai valdyti vartotojų įsitraukimą į prekės ženklą, paslaugą ar produktą? Kokias rinkodaros ir komunikacijos priemones išnaudoti klientų įsitraukimo didinimui? Kaip vartotojų įsitraukimą efektyviai valdyti internete ir socialiniuose tinkluose?

„E. virusas 2016“ – X-oji metinė konferencija apie naujausias tendencijas rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene srityse. Šių metų pagrindinė tema – vartotojų įsitraukimo rinkodara.

Konferencijos „E. virusas 2016“ temos:

  • Vartotojų įsitraukimo valdymas ir rinkodara
  • Įsitraukimo didinimas socialiniuose tinkluose
  • Vartotojų įsitraukimo rinkodaros praktiniai atvejai
  • Rinkodaros dramaturgija: produktas – istorija, vartotojas – herojus
  • Vartotojų įsitraukimo valdymas el. erdvėje

Pranešimus skaitys ekspertai iš Jungtinės Karalystės, Lenkijos ir Lietuvos.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

KONFERENCIJOS PROGRAMA

Partneriai

    

Renginio radijas

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!

Tinklaraštis

Vartotojų įsitraukimo rinkodaros principai

Įsitraukimo terminas tapo populiarus įvairiose srityse – rinkodaroje, personalo valdyme, klientų aptarnavime. Vartotojų įsitraukimo rinkodara šiuo metu itin aktualus klausimas įmonėms visame pasaulyje.

Toliau

Apklausa

Ar naudojate vartotojų įsitraukimo rinkodarą?