Žinios ir kontaktai
En

Susitikimų ir gyvo bendravimo svarba

Asmeninis, „gyvas" bendravimas ir susitikimai - vienas svarbiausių, efektyviausių dalykinės komunikacijos ir bendradarbiavimo būdų, rodo pasaulinė verslo vadovų apklausa.

„Economist Intelligence Unit" atliktas tyrimas atskleidė, kad įmonių ir organizacijų vadovai „gyvus" susitikimus laiko labai svarbiu veiklos įrankiu. Daugiau kaip pusė respondentų (54%) teigė, kad susitikimai su klientais turi didžiausios įtakos verslui. Įdomu tai, kad apklausti vadovai svarbesniais laiko susitikimus su klientais, nei su kolegomis, partneriais ar tiekėjais.

Konferencijos, seminarai, verslo renginiai - puiki proga susitikti su esamais ir potencialiais klientais. Tai suprantantys vadovai reguliariai dalyvauja savo srities konferencijose ir išnaudoja jas ryšių su klientais palaikymui bei stiprinimui. Kita pasaulinė - rinkodaros vadovų - apklausa parodė, kad verslo renginiai laikomi svarbiausiu reklamos kanalu. Plačiau pasiskaityti apie apklausos rezultatus, taip pat parsisiųsti ataskaitą galima iš "Economist Intelligence Unit" svetainės.

Plačiau apie apklausos, kurioje beveik 900 vadovų visame pasaulyje išsakė savo nuomonę apie susitikimų svarbą versle, rezultatus - šiame pranešime.

Kiek laiko susitikimams ir gyvam bendravimui su klientais skiria Jūsų įmonė?