Žinios ir kontaktai
En

Svarbiausios rinkodaros tendencijos 2019 metais

Rinkodaros sritis yra labai dinamiška, joje pokyčiai vyksta nuolat. Kokios tendencijos vyraus šiais metais?

Startuoliams skirto projekto „Micro Startups“ bendradarbė Kayleigh Alexandra prognozuoja tokias pagrindines rinkodaros tendencijas 2019 metams:

1. Išaugusi klientų atsiliepimų internete svarba

Klientų atsiliepimai apie produktą ar paslaugą ir vertinimai internete gali nulemti sėkmę arba atvirkščiai – nesėkmę. Nesvarbu, ar būtų paskelbti „Google“, ar „Facebook“, ar pačiame kompanijos tinklalapyje, atsiliepimai yra vienas svarbiausių faktorių, formuojančių įmonės reputaciją. Tyrimai rodo, kad net 97 procentams žmonių atsiliepimai yra labai svarbus veiksnys, nulemiantis jų sprendimą pirkti. O 92 proc. žmonių teigia, kad jokių atsiliepimų nebuvimas jiems kelia tam tikrų dvejonių dėl prekės, svarstant įsigyti ją ar ne. Puikus klientų aptarnavimas, dėmesingumas bei patenkintų pirkėjų skatinimas palikti atsiliepimą, vaidins svarbų vaidmenį 2019 metais.

2. Pokalbių programėlių robotai (Chatbots)

Šiais laikais verslui vis mažiau galioja darbo valandų taisyklė. Žmonės naudojasi internetu visą parą, jie tikisi greito atsakymo į savo užklausas, todėl dauguma įmonių vis dažniau turi būti pasiekiamos 24 valandas per parą. Tą padaryti gali padėti pokalbių programėlių robotai, veikiantys dirbtinio intelekto pagalba ir galintys išspręsti daugelį klientų problemų su minimaliu žmogaus (įmonės darbuotojo) įsikišimu. Pokalbių robotai siūlo greitą, tikslų ir pigų klientų aptarnavimo būdą.

3. Vaizdo turinio dominavimas

Vaizdo turinys jau dabar yra svarbi įmonių komunikacijos dalis, tačiau tikimasi itin spartaus jo augimo ateinančiais metais. Prognozuojama, kad iki 2020 metų net 82 proc. internete vartojamo turinio sudarys vaizdo įrašai. Be to, „Google“ nustatė, kad 70 proc. „verslas-verslui“ (B2B) pirkėjų peržiūri vaizdo medžiagą prieš priimdami pirkimo sprendimą. Taigi video turinys tikrai turi tapti prioritetu kiekvienos įmonės rinkodaros strategijoje.

4. Virtualioji ir papildytoji realybė

Virtualioji ir papildytoji realybė nebėra futuristiniai dalykai iš fantastikos filmų – daug stambių įmonių jas jau kurį laiką naudoja savo veikloje. Tai yra inovatyvus ir kūrybiškas būdas pristatyti produktą, paslaugas ar idėjas klientui. Kaip pavyzdys, tarptautinė IT kompanija „Cisco“ papildytosios realybės pagalba klientams rengia virtualias parodas ir taip pristato savo produktus. Šios technologijos yra puikus naujoviškas būdas pakeisti įprastas produktų prezentacijas.

5. Procesų automatizavimas

Versle efektyvumas ypač svarbu. B2B sektoriuje veikiančios įmonės jau yra automatizavusios dalį savo procesų, siekdamos sumažinti darbų krūvį ir padidinti produktyvumą. Rinkoje yra daug įrankių, kurie gali padėti. Vieni iš jų automatizuoja ir supaprastina naudojimąsi keliais socialiniais tinklais vienu metu – skelbiant įrašus, gyvas vaizdo transliacijas ir pan. Kiti automatizuoja ir efektyvina darbą naudojantis elektroniniu paštu. Automatizavimo procesai tampa vis sudėtingesni, jiems panaudojami duomenų masyvai (Big Data), o tai padeda didinti klientų įsitraukimą ir pardavimus.

6. Paieška balsu

Paieška balsu tampa vis populiaresnė. „Bright Local“ kompanijos atliktas tyrimas atskleidė, kad 58 proc. vartotojų pastaraisiais metais naudojosi balso paieška, siekdami surasti įmones konkrečioje vietoje. Paieškos balsu populiarėjimas paveiks SEO ir įprastą reklamą internete. Taigi verslui reikėtų susimąstyti apie savo siūlomų paslaugų, produktų ar prekės ženklo informacijos pasiekiamumą vykdant paiešką balsu, be to, užtikrinti, kad vykdomos įprastinės reklamos kampanijos internete būtų tam pritaikytos.

 

Parengta pagal „Heinz Marketing“ tinklaraščio įrašą.